woensdag 16 maart 2016

Mijn online verkopen van maart

De ene maand loopt het totaal niet op marktplaats met m'n verkopen, en de andere maand opeens wel. Ik snap echt niet hoe het werkt. Zou het stiekem zo zijn dat wanneer je advertentie vaker wordt bekeken, hij ook hoger op de ranglijst komt te staan, en dus vaker bezocht wordt? Net als op fb eigenlijk, alleen dan niet zo duidelijk?

Ik weet het niet hoor. Bijzonder vind ik het wel. Dat de ene maand niemand komt voor dat product, en op het moment dat je het net verkocht hebt, zich een tweede persoon aanbiedt. Snap jij het?
Anyway, ik ben blij dat ik in de maand maart wel weer wat heb weten te verkopen, ondanks dat ik geen nieuwe producten heb geplaatst.

De tussenstand voor maart is nu 37,50 Euro. Stukken beter dan februari waarin ik slechts 14,00 Euro verdiende met verkopen. Op mijn pagina 'extra verdiensten' kun je zien hoe het in 2016 is gegaan.
Het fijne van deze maand is dat het ook echt ruimte oplevert in huis, en ik dus wat meer ruimte heb in de trapkast. Daar kon je voorheen op het nippertje de stofzuiger in stouwen, en dan snel de deur dichtdoen. Nu is er dankzij die paar tassen vol spullen die weg zijn wat meer ruimte op de grond.

Ontrommelen en geld verdienen tegelijkertijd, daar word ik blij van! Leger huis, leger hoofd en een vollere portemonnee.
Deze 37,50 maak ik over naar de spaarrekening voor de hypotheekaflossing. Deze rekening is uiteraard leeg sinds de aflossing van vorige week. Dus vol goede moed weer opnieuw 1000 Euro bij elkaar sparen.



Hoe lopen jouw verkopen momenteel? Beter of slechter dan vorige maand?

2 opmerkingen:

  1. Lekker bezig! Hier lopen de verkopen niet heel hard, maar het ruimt nu wel extra op, nu ik het ook combineer met weggeefhoekacties. Dan levert het wel geen geld op, maar de ruimte is (zeker met oog op de verhuizing) ook wat waard.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat helpt ook heerlijk! Ik zet dingen ook op een weggeefgroep of gratis ophalen op marktplaats, als ik ze niet snel genoeg kwijt raak. Ik wil er namelijk graag vanaf, als ik eenmaal besloten heb dat het weg kan :)
      Succes met opruimen! Wie weet loopt MP volgende maand opeens wel hard (net als bij mij)

      Verwijderen

Leuk dat je reageert!