woensdag 30 maart 2016

400ste blogpost

Gister verscheen mijn 400ste blogbericht online!


Mijn eerste bericht verscheen in september 2012. In de afgelopen 3,5 jaar heb ik bij tijd en wijle heel weinig geblogd, en het laatste jaar weer een stuk regelmatiger.
Tussen 2013 en 2014 heb ik zelfs bijna een jaar lang niks geschreven. (Oeps) Maar de voornaamste reden daarvoor was onze verhuizing, de verbouwing en nogmaals een verhuizing, daarna de moeizame zwangerschap van de jongste. Soms heb je natuurlijk last van verminderde inspiratie, of is het gewoon lekker actief met een gezin met drie kinderen.

Vanaf 2014 was ik weer vaker online te vinden en in 2015 heb ik met grotere regelmaat artikelen kunnen posten, en groeide ook mijn aantal volgers en vaste meelezers. Enorm gezellig, want het voelt toch een beetje alsof je mensen kent. Als jij hun blog leest, en zij de jouwe, en je op elkaar reageert kweekt dat toch een beetje een band, vind ik.

Hoe kijk jij daar tegenaan?

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd hoor met het behalen van die mijlpaal!

    Zelf blog ik niet, maar mag graag her en der wat lezen en wat ideeën opsnuiven.
    Dat van die verminderde inspiratie, daar lopen volgens mij veel bloggers tegen aan.
    Heb je ook een buffertje met artikelen om die periode te overbruggen, want er zijn natuurlijk ook periodes waar je inspiratie te over hebt.

    Veel bloggers hebben ook geen foto van zichzelf en zelf post ik anoniem. Waar komen die verschillen vandaan om je al dan niet te presenteren of je bekend te maken?

    Volgens mij bloggen er ook veel meer vrouwen dan mannen, ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met die mijlpaal! En ik vind het idd ook leuk dat je steeds dezelfde (en soms juist ook weer nieuwe!) mensen tegenkomt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!