donderdag 24 maart 2016

Nieuwe tuinset

We zijn al 1,5 jaar aan het rondkijken voor een nieuwe tuinset. Wij hebben nog nooit een tuinset gekocht, en doen het al jaren met restjes die we hebben gekregen. Wat op zich best prima was. Nadat afgelopen zomer opnieuw een stoel kapot ging werd het steeds dringender.

Klinkt niet echt bespaarderig he, een nieuwe tuinset? Klopt!
Uiteraard heb ik ook op marktplaats gekeken, maar daar vind je alleen van die goedkope plastic spullen, die ik niet wil. Ik heb al een tijdje geld gereserveerd staan voor de tuinset, bij elkaar gespaard van marktplaatsverkopen de afgelopen jaren. Dus het geld lag al te wachten. Maar het kwam er steeds niet van om een set te halen.
Of we vonden het niet mooi, of we vonden het te duur en wilden tot de sale wachten. Maar die sale kwam niet, en toen opeens was het winter. Geen tuinspullen meer te krijgen natuurlijk.

Maar eindelijk is het gelukt, komende vrijdag wordt het bezorgd. Online een mooie aanbieding gevonden dankzij een tip van een vriend (you know, who you are). Een eettafel en vier stoelen, die ook lekker naar achter kunnen. We gaan nog een bankje halen bij Ikea voor erbij, voor de kinderen etc. Klaar voor de zomer dus!

Heb jij wel eens een tuinset gekocht? Of zou je daar nooit je geld aan uit willen geven?

8 opmerkingen:

  1. Ik heb vorig jaar of dat jaar daarvoor een mooie gekocht bij de Jysk. Niet superduur, van de opbrengst van mijn loungeset, die eigenlijk helemaal niet praktisch was en volgens mij ook z'n beste tijd wel gehad had. Ik vind het belangrijk om lekker (en mooi) buiten te kunnen zitten, maar ik ga wel voor aanbiedingen, want gewoon vind ik het echt heel duur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is echt duur he?!
      We twijfelden eerst ook over een loungeset, dat ziet er zo leuk uit. Maarja niet echt praktisch met avondeten. Dus normale tafel en stoelen gekozen.

      Verwijderen
  2. Mijn hofleverancier Voor tuinmeubelen is marktplaats. Er staat genoeg mooi spul tussen. Als je erop uitgekeken raakt kun je mogelijk voor dezelfde prijs doorverkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onze tuinset dateert van 1992. Van dat prachtige witte kunststof, ahum. Maar ach ja, het is nog heel, ik leg een vrolijk kleed op de tafel en dan doen we er nog een jaartje mee, denk ik elk jaar weer. En ondertussen droom ik al jaren van de meest prachtige tuinsets. Dromen kost gelukkig niets, ons bient zunig zullen we maar zeggen....

    N.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. afgelopen zomer een tuinset bij steigerhout furniture gekocht. was prachtig van steigerhout echt 100% het geld waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb mijn tuinset hetzelfde aangepakt als de binnenkant van mijn huis! Daarbij ben ik begonnen bij de tafel en ben zo de rest eromheen gaan aanpakken.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!