zondag 20 maart 2016

Sollicitatie

Gisteravond heb ik een sollicitatie de deur uit gedaan. Spannend!

Een leuke baan, in mijn vakgebied voor 16u per week. Zou ideaal zijn!
We zullen zien. Komende week hoor ik meer.. Want deze week zullen al de eerste gesprekken zijn.

Gelukkig hielp mijn man met het 'pimpen' van mijn CV. Die was wel weer up to date, maar oogde wat saai. Dus nu met wat extra kleur, een leuke foto etc. Op de knop voor verzenden drukken vond ik spannend, maar natuurlijk toch gedaan.

4 opmerkingen:

  1. Spannend! Veel succes gewenst. In welke sector heb je gesolliciteerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Communicatie bij een sociale organisatie (lijkt mij de beste combo!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas ik ben niet uitgenodigd voor gesprek. Al heb ik ook nog geen officiële afwijzing gehad.. Maar ik ben in elk geval niet gebeld dat ik morgen mag langskomen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!