donderdag 17 maart 2016

Abonnement niet verlengen

Mijn provider heeft me vele malen gebeld. Meestal op zeer onhandige tijdstippen waardoor ik de telefoon niet op kon nemen. Als de kinderen uit school gehaald moeten worden bijvoorbeeld.. Tja, dan hoor ik mijn telefoon niet eens.

Inmiddels heb ik genoeg informatie om te weten dat ik niet bij mijn huidige provider ga blijven. Ondanks dat ik tevreden ben over de service en het bereik. Een verlenging van het abonnement gaat 5 Euro omhoog, omdat ik graag een paar belminuten meer wil. Maar dan krijg je ook meteen meer data en dat hoef ik niet. Maar de kosten nemen behoorlijk toe.

Helaas kon mijn provider niet nog meer zakken met de prijs van zijn aanbod, dus dan houdt het op.

Ik weet dat ik toch liever een iPhone 5s heb, dan een 6. Dus dan moet er wel ergens een goede deal te sluiten zijn, zou je denken. Studentmobiel en Ben zijn goede kanshebbers momenteel, vanwege de lage kosten.

In het kader van bezuinigen, wil ik dus een goedkoper abonnement aanschaffen, of voor maximaal dezelfde prijs maar met iets meer belminuten en een iPhone 5s. (En de rest kan me niet zoveel schelen)

Aan de telefoon liet mijn provider me weten dat Ben heel slechte service levert, en of ik dat wel wilde. Maar ik zei dat het soms ook een kwestie is van pech hebben. Als je geen service nodig hebt, merk je niks van die slechte service en profiteer je wel van de lage kosten. Als je wel service nodig hebt...tja dan heb je mogelijk dus pech.

Zou jij kiezen voor service of voor de kosten?

3 opmerkingen:

  1. Heb ook Ben en ben daar heel tevreden over!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ook Ben en ben daar heel tevreden over!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb na twijfelen Ben genomen ivm kosten. Ben hier zeer tevreden over, nog geen problemen ondervonden

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!