vrijdag 29 juli 2016

Moestuin foto update

Dankzij het mooie weer van de afgelopen weken is er toch nog wat van terecht gekomen. Ik had wat eerste oogst! De wortel was heerlijk!


Een weekje erna had ik nog veel meer bramen! Ook een paar aardbeien, maar die hebben het fotomoment niet gehaald :)


De week erna nog meer bramen! De kinderen aten er zo'n 30, en ik kon er de volgende dag ook nog 50 in onze ontbijt-smoothie gooien. Dat is echt kicken.

De eerste courgette is ook in aanwas, hij is nu 10 cm groot, en begint lekker dik te worden aan een kant. Gelukkig waren er wat buien de afgelopen week, en hoefde ik even geen water te geven.
Ik vind het nog steeds 'jammer' om goed, gezond kraanwater aan de planten te moeten geven. We hebben helaas nog steeds geen regenton (en ook geen plek waar hij kan staan). Dus ik moet een hangende vinden.







1 opmerking:

  1. leuk, ik zit nu in onze tuin, en ik zie dat onze bramen ook rijp beginnen te worden:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!