donderdag 13 oktober 2016

Overstapbonus binnen 1 jaar

Rond deze tijd, een jaar geleden ging ik rondshoppen voor een nieuwe energieleverancier. Ik koos toen voor een maatschappij met lagere energieprijzen dan ik op dat moment had, en bovendien zou ik een bonus van 115 Euro krijgen als ik een jaar klant bleef. Dus lagere maandlasten en op het eind een bonus. Lekker!

Hoewel de afgelopen weken regelmatig mensen aan mijn deur kwamen om me ervan te overtuigen dat ik moest overstappen, heb ik dat uiteraard niet gedaan.

Gister kreeg ik het bericht binnen dat mijn bonus binnenkort gestort gaat worden. Een meevallertje waar ik al bijna geen rekening meer mee had gehouden. Toch juich ik nog niet te vroeg. Eerst eens zien hoe de eindafrekening zal zijn, en die duurt nog een paar maanden.

Normaliter worden deze bonussen vaak op de eindafrekening verwerkt, maar nu dus niet. Geen idee waarom. Ligt misschien aan de leverancier. Maar daardoor zou het natuurlijk kunnen dat ik diezelfde 115 Euro straks nog bij moet betalen op de afrekening.

Binnenkort ga ik weer rondkijken voor een nieuwe leverancier, uiteraard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!