dinsdag 7 juni 2016

Gratis downloads voor kinderboeken

Ik heb een heel leuke website ontdekt, van Dick Rink. Hij illustreert boeken. Op zijn website staan een aantal heel leuke kinderboeken die gratis te downloaden zijn. Simpele verhaaltjes met mooie plaatjes. Supercute! Echt een aanrader.

Ik had nog nooit verhaaltjes op die manier gedownload, wist eigenlijk niet eens dat zoiets bestond. Natuurlijk wel e-books voor volwassenen, maar voor kinderen wist ik het niet. Ik ben benieuwd wat mijn kinderen ervan zullen vinden.

Dus leuk voor kleine, en iets grotere kinderen, misschien handig op de tablet of e-reader.
Daarom wilde ik het jullie niet onthouden. Hier vind je de website: http://www.blog.dickrink.nl/download/

Heb jij al wel eens voorgelezen vanaf de tablet voor je kinderen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!