vrijdag 16 december 2016

Panelwizard inkomsten december

Deze maand werden de opbrengsten van Panelwizard uitbetaald. Voor mij dit keer 13,90 Euro. Ik vind hun enquêtes leuk, ze gaan snel, ze kunnen op je mobiel gedaan worden, ze betalen 0,10 Euro per vraag, ook als je niet voldoet aan de eisen. Dan heb je toch vaak 0,30 Euro verdiend. En ze betalen heel consequent uit. Elk halfjaar, vaste prik. Betrouwbaar bedrijf. Dit was mijn vierde uitbetaling bij hen. Als je ook interesse hebt kun je via bovenstaande link meer informatie vinden, en je eventueel aanmelden.

Andere inkomsten

December is nog niet voorbij, maar ik vermoed niet dat ik nog veel ga verkopen via MP. Toch verkocht ik begin deze maand vier cd's voor 18 Euro.

Daarbij kreeg ik eindelijk de bon van waardevollemening bij elkaar, en 10 Euro korting bij bol.com. Deze 10 Euro tel ik dus ook mee.

Op 1 december kwam de rente binnen over mijn hypotheek-spaarrekening, en dat leverde wel 0,61 Euro op. Je kan er nog geen postzegel van kopen...Maarja, wie het kleine niet eert... Dus ik tel het gewoon mee!

Al met al heeft december dus 13,90 + 18,00 + 10,00 + 0,61 = 42,51 Euro opgeleverd. Omdat ik van ronde getallen houd heb ik dus 43 Euro naar de spaarrekening overgemaakt. Dit bedrag staat te wachten op een nieuwe hypotheekaflossing, samen met de overige 110 Euro van de afgelopen maanden. Bij elkaar dus 153 Euro.

We hebben nog geen tijd gehad om naar ons budget voor komend jaar te kijken, dus ik heb geen idee of we komend jaar weer kunnen aflossen. Het geld laat ik dus gewoon staan totdat we weer 1000 Euro bij elkaar hebben om een aflossing te doen.

Hoe gaat het met jouw spaarpotje? Ook uitbetalingen gehad van organisaties/instanties?

6 opmerkingen:

  1. 10 cent meer dan ik. Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ook weinig uitnodigingen meer heb gekregen voor panelwizard. Dat is dan wel weer jammer.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik nog wel twee, maar die tellen mee voor de volgende uitbetaling (helaas)

      Verwijderen
  2. rente van 1 spaarrekening, rond de 20 euro, rest komt in januari. zal ook niet veel meer zijn met de lage rentes :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Netjes! Ik had van een andere rekening een tientje..
      De rest in januari idd, en die hadden gelukkig iets hogere rentes!

      Verwijderen
  3. Via het partnerprogramma van Bol komt geregeld wat binnen. Ook de eerste betaling van Adsense is binnen handbereik. Met het invullen van enquêtes ben ik gestopt, omdat het mij in verhouding te veel tijd kosten ten opzichte van het rendement.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klinkt ook leuk. Ik heb me daar nog niet in verdiept.
      Jij bent sowieso druk merk studie en werk en kind toch, snap zeker dat je geen tijd hebt voor enquêtes. Ik ook veel minder sinds ik werk!

      Verwijderen

Leuk dat je reageert!