woensdag 24 februari 2016

Kringloop vondsten

Ik ben gek op rommelmarkten en de diverse kringlopen. Ik snuffel graag rond tussen alle spullen op zoek naar mooie vondsten of gewoon dingen die ik kan gebruiken.

De week ben ik in twee kringlopen geweest. Ik zag een prachtige kast voor in de woonkamer, maar absoluut geen ruimte voor. Dus helaas. 
Maar ik vond wel:
Inpakpapier (een nieuwe rol) voor €0,40
Een startersset scheerapparaat (nieuw in dichte verpakking) €1,00
Radiatorfolie met magneten €4,00
Visspel voor kids €1,00
Opbergkist voor klein speelgoed €2,00

Voor slechts €8,40 een leuke middag gehad, en straks een energiezuiniger huis dankzij de radiatorfolie! Energiebesparing  tot €27,- per jaar, staat op de doos. Maar zelfs al is het maar de helft, dan heb ik een koopje voor €4,- 



Wat zijn jouw laatste tweedehands vondsten? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!