woensdag 6 april 2016

Ruimte maken in de tuin

Vandaag is het zover. Alle oude tuinmeubelen worden opgehaald door het grofvuil!
Jippie, want dan is mijn tuin ook weer stukken leger. Ik krijg altijd de kriebels met lekker weer, en wil mijn tuin graag op orde hebben.

Nu staan er namelijk de nieuwe tafel en de nieuwe bank, plus de oude tafel. En de oude 3 stoelen. Want de nieuwe stoelen staan in de schuur, uiteraard.
Stukken leger wordt de tuin dus, zeker als je de glijbaan, de vierkante meter moestuin, de vuurkorf, het picknicktafeltje van de kinderen, de zandbak en de parasolpoot niet meeneemt... Zoals je begrijpt kunnen we nu haast niet meer lopen ;)

Afgelopen week konden gelukkig ook de enorme dozen van de nieuwe tuinset mee met papierophaaldag. Dus dan zijn we vanaf vandaag weer helemaal 'bij' en zo opgeruimd mogelijk.

Ondertussen geef ik nog regelmatig dingen weg, en soms verkoop ik nog wat. De jongste groeit hard dus zijn oude jas, en winterkleren kon ik kwijt aan een vriendin met een kleintje. Ideaal, vrienden in je netwerk met jongere kinderen. Ook vrienden met oudere kinderen zijn fijn, want daar krijgen wij dan nog wel eens wat van.

Vorige week presteerde mijn oudste zoon het om twee winterjassen te slopen binnen een week. Zijn normale winterjas, en de reserve. Oeps.. Hoewel het lekkere weer onderweg is, kon hij toch nog niet zonder winterjas. Gelukkig had een vriendin er eentje over voor me. Fijnheid! Samen delen is pas fijn.

Ben jij je tuin ook alweer een beetje aan het opruimen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!