donderdag 28 april 2016

Koningsdag score 2016

Op Koningsdag stapte ik om 7.00u mijn bed uit om me voor te bereiden op de rommelmarkt. Uiteindelijk deed ik rustig aan en was er om 8.00u. (Eerste bui net gemist, yes!)
Eenmaal daar ging het snel regenen. Het was onwijs koud. Ondertussen steeds regen-droog-regen-droog. De verkopers waren met weinig, en de kopers ook. Toch een paar mooie dingen kunnen scoren! 
LEGO friends setjes (€2,50), winterjas (€2,00), kleding dochter (€3), boekjes (€0,60), 2 laptopjes (€2,50), juniorstoel (€5) en niet te vergeten een retro thermoskan (€1). Weinig dingen van mijn voorbereide lijstje dus!

Later op de dag (toen het zonniger was, met af en toe regen) ben ik naar een andere vrijmarkt geweest. Daar was meer aanbod. Meer bezoekers en meer kopers. Hier vond ik een -nieuw in doos-broodrooster voor slechts €3! Nog wat kleding en een bal, wat kleine zaken. Uiteindelijk alleen voor het broodrooster van mijn lijst geslaagd, en de winterjas voor dochter.

Voor de overige zaken binnenkort maar eens de kringloop bezoeken of gewoon de blokker...
Al met al maar €25,60 uitgegeven en hiervoor ruim 24 dingen gekocht. 

Heb jij ook je slag geslagen met Koningsdag? Wat heb jij gekocht?


Catch of the day!


4 opmerkingen:

  1. Haha, mooie score! En nee, ik ben niet naar de markt geweest en heb er dus ook niet op gestaan. Maar ik heb ook niet echt iets nodig, dat ik zo kan bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt iig iets van je lijstje. Ik heb geen vrijmarkt bezocht, dus nee, geen slag geslagen. Wel geld in mn zak gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt iig iets van je lijstje. Ik heb geen vrijmarkt bezocht, dus nee, geen slag geslagen. Wel geld in mn zak gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!