zaterdag 20 augustus 2016

Euroclix- gadget verwijderd

Inmiddels ben ik zelf sinds maart lid van Euroclix. Het loopt best redelijk, ik heb nu bijna 1900 clix verzameld. Toch ontdekte ik dat ik in de afgelopen 5 maanden geen enkel lid heb aangebracht, oftwel de advertentie die op mijn website staat heeft geen enkel resultaat gehad.

Jammer natuurlijk, maar ook een reden voor mij om deze link te verwijderen. Als ik nu namelijk mijn bloglink deel met iemand, krijgt hij/zij altijd een plaatje van Euroclix te zien. Waarom zou ik dat doen, als het niks oplevert? Nu ik de link verwijderd heb ben ik benieuwd wat iemand dan te zien krijgt trouwens...

Als iemand interesse heeft om lid te worden kunnen ze natuurlijk altijd om de link vragen. Of gewoon niet via mij lid worden, mag ook. Misschien open ik nog een pagina met hierop de link, ter zijner tijd.

Loopt het aantal leden op dankzij jouw clix-gadget?

5 opmerkingen:

  1. ik ben een maandje langer lid en ook via mijn gadget is er nog geen enkel lid aangemeld. Jammer. Ik denk dat we te laat begonnen zijn en dat onze lezers die het interessant vinden al lid waren...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'Gelukkig' ben ik niet alleen. Je hebt hier vast gelijk in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind Euroclix veel te lang duren voor het iets opbrengt, dus vandaar dat ik er nooit op geklikt heb. Ik kan me wel goed voorstellen dat je het weg hebt gehaald als niemand er op klikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Mom4life,
     
    Wat leuk om te lezen dat je al lekker op weg bent met het sparen van Clix via ons spaarprogramma!
     
    Uit jouw bericht kan ik echter opmaken dat sommige aspecten van het sparen via EuroClix nog niet optimaal werken voor je. Je geeft aan dat lezers van jouw blog nog geen gebruik hebben gemaakt van jouw link. Omdat wij onze leden een goede service willen bieden, wil ik graag voor je achterhalen of er wellicht iets mis is gegaan in het plaatsen van jouw persoonlijke "Vertel ‘t een vriend" link. Kun je aangeven waar je precies op doelt met “gadget”, en welke stappen je precies hebt ondernomen om deze gadget op jouw blog te plaatsen? Welke link heb je precies gebruikt? Om dit voor je uit te zoeken, en je daarmee optimaal van dienst te kunnen zijn, vernemen wij graag onder welk e-mailadres jij bij ons geregistreerd staat. In verband met jouw persoonlijke privacy, raad ik je aan de gegevens naar ons te mailen. Je kunt dan gebruik maken van het onderstaande e-mailadres:
     
    ledenservice@euroclix.nl
     
    Graag vernemen wij jouw reactie.
     
    Hartelijke groet,
     
    EuroClix Ledenservice

    BeantwoordenVerwijderen