dinsdag 19 december 2017

De gok pakte goed uit

Twee weken geleden ging onze droger kapot. Balen natuurlijk, met een gezin en bergen was. Omdat het zo plotseling was zou het wel eens de printplaat kunnen zijn, lazen we op diverse sites.


Een nieuwe printplaat laten monteren was 275-300 Euro. Veel geld voor een droger die 6 jaar geleden 430 Euro was. Gelukkig vonden we een voordelige oplossing. We maakten de printplaat los, stuurden 'm op naar een vakman en zo waren we klaar voor ongeveer 65 Euro. Het voelde als een gok, omdat we natuurlijk niet 100% zeker wisten dat dit het probleem was.

Vanavond heeft mijn man de printplaat er weer opgezet (veel makkelijker dan eraf halen trouwens..) en de droger doet het!! Jippie!
Ik ben blij dat we de gok hebben durven wagen, en ik hoop er nu nog heel wat jaren plezier van te hebben. Morgen lekker weer wassen, drogen en erna zachte handdoeken :)

Via deze link kun je deze monteur vinden, hij maakt ook andere dingen zoals vaatwassers etc. Kijk er eens rond als je toevallig zo'n probleem hebt. Ik heb geen aandelen, ben gewoon een enthousiaste klant.

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je tip, ik heb je link opgeslagen voor het geval dat...
    Overigens hebben wij dat 5 jaar geleden wel bij de hand gehad en toen besloten een nieuwe aan te schaffen die weer een stuk zuiniger is etc.
    Wel mooi die driekleur

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!