vrijdag 12 juni 2015

Mislukkingen

Voor wie bang is dat ik op dit blog alleen mijn successen wil delen..

Hierbij de opbrengst van mijn moestuin vandaag...
Spinazie, van 4 plantjes en een courgette net zo groot als mijn wijsvinger. Oftewel, geen succes!
De courgette begint al te verschrompelen bij het eind, dus waarschijnlijk is slechts de helft eetbaar. Haha. 

Er zit nog een nieuwe courgette aan de plant, hoop dat die wel wat gaat opleveren. 

Mijn paprikaplanten, aubergines, pompoen, lavendel, andijvie en bloemkool doen allemaal niks. De prei lijkt ook nog nergens op. 
We zullen zien of we nog een keer een avond maaltje uit eigen tuin kunnen eten.

Doen jullie moestuintjes het wel? (Van jezelf of met behulp van de supermarkt potjes)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!