dinsdag 17 februari 2015

De schoenentic

Zoals diverse vrouwen, heb ik ook een voorkeur voor schoenen. Schoenen en laarzen, uiteraard. Hoge laarzen, lage laarzen, makkelijke schoenen, pumps, sandalen, winterschoenen etc. En dan nog in diverse kleuren, want je hebt niks aan slechts een paar zwarte pumps. Het is een goed begin uiteraard, maar je hebt nog minstens een ander kleurtje pumps nodig. Je kent het wel. Als je een vrouwelijke lezer bent tenminste..

Maar mijn schoenenkast zit een beetje vol. Ik heb al een paar sessies opruimen gehouden, en dit heeft al wel een enorm verschil gemaakt. Alle schoenen die me toch niet zo heel geweldig zaten, of de miskopen, of de te klein geworden schoenen zijn toen weggegeven. Vijf paar minimaal.

Deze week heb ik weer een klapper gemaakt voor mijn schoenenkast. Een paar nieuwe schoenen gekocht! Altijd leuk natuurlijk! Maar het mooie is dat dit ene paar, twee paar zal vervangen. Dus ideaal toch? Ene paar in de kledingbak, en het andere paar naar een nieuwe eigenaar.

1 opmerking:

  1. Ik heb dat dus echt totaal niet, een schoenentic ;) Ik snap het wel dat vrouwen het leuk vinden, ik vind het ook leuk bij andere vrouwen, maar zelf val ik toch altijd terug op lekker makkelijke schoenen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!