donderdag 19 januari 2017

Eerst bieden, dan lezen

Ik verbaas me er vaak over, mensen bieden eerst op je product op marktplaats en lezen pas later wat het precies is. Of nooit.
Of gaan je in een mailwisseling nog wat dingen vragen die op de foto al duidelijk zijn. 

Voorbeeld
Luizencape: zit er geen rits in? 
Nee, het is een cape, geen luizenzak... Oh dan hoef ik 'm niet. 
Just keep smiling! :)

Die jeugd van tegenwoordig...
Die mensen van tegenwoordig... 
Die vrijblijvendheid van tegenwoordig...

5 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar, en vaak frustrerend. Net als het maken van een afspraak en dan zonder tegenbericht niet komen opdagen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt!
      Of sowieso niet terugmailen nadat ze geboden hebben! Netjes zeggen dat je iets anders hebt gevonden is toch zo gedaan?

      Verwijderen
  2. Zoooo herkenbaar. Ik ben zelf altijd heel uitgebreid in mijn beschrijving, inclusief foto's uit alle hoeken en dan nog presteren sommigen het om zo te doen. I feel you.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, irritant he. Ik snap dat vaak echt niet.
      Achja, we lachen er maar om :)

      Verwijderen
  3. Haat liefde verhouding met marktplaats. Ik herken dat.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!