zaterdag 7 januari 2017

Doelen 2017

De doelenpagina voor 2017 staat online!
Je kunt deze hier vinden. 

Hij is al wel ingevuld, maar ik hoop eigenlijk dat er de komende maand nog wat doelen bijkomen. Als je een doel in januari toevoegt telt dat nog mee, vind ik.

Ik denk niet alleen in financiële doelen, maar heb ook persoonlijke doelen. Ik twijfel er nog over of ik die hier wil delen. Veel lezers kennen mij ook persoonlijk, en dan voelt dat toch een beetje anders dan wanneer je volledig anoniem blogt (lijkt mij). Misschien kies ik er een paar die ik er wel bij ga zetten.

Hoe doen jullie dat? Wel of niet alles online zetten?

7 opmerkingen:

  1. Ik zet vrij veel online. Maar mijn blog is dan ook wel wat meer dagboekachtig dan jouw blog. Ik deel geen getallen als ik blog over financiën, juist omdat ik niet zo anoniem ben en dat dan weer niet online wil hebben. Verder is mijn richtlijn dat alles wat ik ook gewoon zou vertellen op de koffie bij de buurvrouw, ook wel geblogd kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te lezen hoe jij dat doet!
      Ik blog niet over alle financiën. Niet over ons inkomen/uitgavenpatroon, niet over de hoeveelheid spaargeld of over de hoogte van de hypotheek bijvoorbeeld.
      Van die buurvrouw is wel een goed idee vind ik.

      Verwijderen
  2. Bij mij is het precies anders om. Ik vind het juist moeilijker om over geld en bedragen te bloggen, ook al blog ik anoniem. Persoonlijke dingen heb ik minder moeite mee. Ik zou bIjvoorbeeld een doel als "hardlopen weer oppakken" er gewoon bij zetten. Hele persoonlijke doelen op ik dan voor mezelf houden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe komt het dan dat je dat lastig vindt? Zelfs als je anoniem blogt?
      'Hardlopen oppakken' zou ik idd goed kunnen delen. Bedankt voor het meedenken!

      Verwijderen
  3. Ik ben volledig anoniem en zal het dan wel delen. Zou ik niet anoniem bloggen dan zou ik mijn privézaken privé houden. Je moet bloggen waar je je goed bij voelt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!