woensdag 3 oktober 2018

Extra inkomsten september


Mijn overzicht van de extra verdiensten in de maand september staat voor jullie klaar! 

Elke maand houd ik jullie op de hoogte van de maand ervoor. Om te laten zien hoe ik dat doe, naast het werkende leven, als moeder en als hobbyblogger. Een beetje sprokkelen kan toch leuke bedragen opleveren. Bovendien helpt dit om mezelf scherp te houden en om te checken of ik mijn doelen ga halen.

Het is alweer oktober! De herfst is aan komen waaien en de regen doet zijn best om de tekorten van de zomer in te halen. Over drie weken is het alweer herfstvakantie. Ik herinner me nog de vakantie van vorig jaar, met het zonnetje en prachtige weer! Die bracht ik door in Praag, met mijn lief. Wie weet nogmaals zulk lekker weer?


Ik probeer dus zoveel mogelijk extra inkomsten te genereren door activiteiten online. Mijn extra inkomsten gebruik ik om onze aflossingsvrije hypotheek versneld af te lossen. Waarschijnlijk ga ik dit geld in 2019 ergens anders voor gebruiken. Dus nu de cijfers! Hoe ging het in september?

Panelwizard
Ik kreeg geen enquête aangeboden. Er zit ruim 8 Euro in m’n spaarpotje. De uitbetaling hiervan komt in december. (Ik ga mijn doel van 25 Euro dit jaar dus niet halen…helaas).
Wil je ook lid worden van Panelwizard? Ze staan weer open voor nieuwe leden. Klik hier. Je krijgt 1 Euro startkapitaal, en ik ook. Ze betalen altijd in juni en december uit.


Euroclix
Dit leverde me in september 1406 clix op. Helaas aanzienlijk minder dan eerdere maanden! Ter vergelijking: augustus 2535 clix, in juli 1792 clix en in juni 1581 clix.
Hoe? Ik kreeg 70 clix voor onderzoeken, 85 clix voor aankopen, 36 clix voor klikken op mails.

De afgelopen maand heb ik weinig enquetes gehad, ik viel steeds buiten de doelgroep. Creditcard hadden we niet gebruikt (onhandig eigenlijk) dus daar kregen we geen punten over.

September gaf me vier nieuwe 'vrienden' dus dat is toch een bijdrage van 600 clix deze maand. De rest van de punten kreeg ik dankzij de ‘10% verdiensten die ik over al mijn vrienden ontving, namelijk 602 clix. Totaal 1202 clix zonder moeite. Deze inkomsten zijn dus echt passief, want ik hoef er niks voor te doen!

Nu zit ik op de 16353 clix. Dit is 265 Euro waard op papier. Toch ben ik aan het doorsparen tot de 20.000 clix. Dan wissel ik ze in en krijg ik 325 Euro (ongeveer 1/3 van een hypotheekaflossing) dus dat is de moeite waard. Mogelijk kan ik dit behalen binnen dit jaar, als de clix zo goed blijven lopen. Wie weet!

Zelf vind ik dat ik er weinig voor hoef te doen, en levert het ook nog eens een beetje passief inkomen op. Dat is een van de redenen dat ik er 
erg enthousiast over ben. 




TIP: Wanneer je online aankopen doet, kijk eerst op de website van Euroclix of je de aankoop via hen kan doen. Dit levert je vaak een percentage over de aankoop op. Steeds meer winkels doen eraan mee. Ook hema, lidl, blokker, bol.com, coolblue etc. 
Ik schreef een blog met nog meer nuttige tips om je 
Euroclix saldo te verhogen.


Marktplaats
Ik verkocht slechts voor 10 Euro. Een lamp. Ik heb nog een paar dingen liggen die ik wil verkopen, maar het komt er nog niet van.

Er staat nog een doos vol die naar de kringloop moet, ik ruim de zomerkleren van de kinderen langzaam op. Wie weet blijft daar nog wat geschikts van over voor MP. 

Overige inkomsten
Om hier wat meer werk van te maken heb ik een tijdje geleden een account aangemaakt bij opinionbar. Helaas afgelopen maand geen enquêtes ingevuld omdat het op de pc moest. Dat vind ik dan wel weer onhandig. Ik prefereer tussendoor op de telefoon. Er zit nu 3,30 Euro in het potje. Misschien in de toekomst eens in de maand een half uurtje voor zitten op de laptop. Dan kan ik nog wat extra’s binnenharken.


Hoe liepen jouw extra inkomsten in september? Viel het mee of tegen?


















5 opmerkingen:

  1. September viel bij mij ook tegen! Bij Euroclix bijna de helft minder clix bij elkaar gespaard dan vorige maand! Helaas bracht ik geen vrienden aan, maar lekker dat jij er zoveel aanbracht, dat zijn de leuke verdiensten!
    Bij Panelwizard zit er bij mij nog geen 3 euro in mijn spaarpotje, dus hopelijk komen er snel weer uitnodigingen!
    Opinionbar, daar heb ik net een uitbetaling aangevraagd maar er zit alweer een paar euro in het potje. Dus die gaat lekker hier. Maar ik vind het dan juist wel fijn om het op de laptop in te vullen, ik vul nooit iets in via de telefoon. Het jammere aan Opinionbar vind ik dat als je niet snel genoeg reageert dat de doelgroep al vol zit en de enquête dan gesloten is!
    Extra inkomsten vielen in totaal in september echt tegen. Maar ik verwacht dat oktober hier een heel stuk fijner gaat worden aangezien ik nu al op diverse uitbetalingen wacht! Dus die komen er deze maand zeker weer aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gek dat het bij jou ook zo laag was!
      Tja ik heb ook nog geen hoge verwachtingen van oktober, maar je weet het nooit. Heb al wel twee enquêtes ingevuld en wat op marktplaats gezet. Wie weer!

      Verwijderen
    2. Ja ik heb idd ook al 2 enquêtes ingevuld! Was zeker voor Euroclix ook een magere maand. Wellicht door de vakantieperiode ervoor.
      Hopen dat onze verdiensten deze maand beter zijn!

      Verwijderen
  2. Altijd een fijn overzichtje dit. Op zich vielen de opbrengsten niet tegen in september, maar ik ben nog lang niet op jouw niveau qua Euroclix.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je wel tevreden was. Nadat mijn augustus zo goed was, viel september extra tegen natuurlijk.. zo gaat dat dan!
      Eind van het jaar vaak meer euroclix omdat het de tijd is van het overstappen van energieleverancier of zorgverzekering, is mijn ervaring :)

      Verwijderen

Leuk dat je reageert!