donderdag 12 juli 2018

Langere stilte

Het is nog even wat langer stil(ler) dan ik heb gedacht. Mijn lijf werkt nog niet mee!

Mijn normale doel is eigenlijk minimaal 2 blogs per week. Maar het lukt gewoon niet. Teveel pijn aan mijn arm, elke dag ook. Dus ik houd nog even rust. Verplichte rust.

Het hoofd gaat gewoon door, en de ideeën zijn er wel. Daar ga je in de toekomst nog meer over horen uiteraard! Je merkt het vanzelf als er weer een nieuwe blog verschijnt :)



Voor nu, wens ik jullie allemaal alvast een fijne zomervakantie! Thuis of weg, maakt niet uit waar je bent. Geniet ervan!

9 opmerkingen:

  1. Goed herstel gewenst. Ik zie je blogs graag weer verschijnen (maar pas als je je goed voelt).
    Dankzij jouw vorige blogje over rsi heb ik zo'n pauzeprogrammaatje geïnstalleerd, dus het heeft mij in ieder geval geholpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen zeg, heel veel beterschap! Doe lekker rustig aan en ook jij een hele fijne zomervakntie toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een fijne vakantie! En Sterkte met je arm! Goed dat je je rust pakt, des te sneller gaat het weer beter/ over!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Neem je tijd, zorg goed voor jezelf. We komen vanzelf weer meelezen als je gaat bloggen! Fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap! Neem je tijd en luister naar je lichaam. Gr blogaanmnbeen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!