donderdag 14 juni 2018

Stil?

Misschien vond je het al wat stiller de afgelopen weken. Kan kloppen!

Ik heb genoeg ideeën in m'n hoofd, alleen het lichaam werkt even niet mee. Kort gezegd: RSI-klachten in schouder/nek.



Inmiddels weet ik waardoor het komt. De combinatie van verbouwing thuis, enorme drukte op het werk in de maand mei en wetende dat het nog t/m juli duurt, een hoofd wat moeite heeft om dingen uit te schakelen/los te laten. Ik weet nu zelfs wat de beginnende signalen zijn, handig voor de volgende keer. Dan kan ik het eerder herkennen. Nu helaas toch te ver door gegaan.

Gevolg is dat ik op mijn werk probeer de pc te laten wat het is -lastig met een administratieve functie-. Ik probeer de stress van me af te laten glijden, te delegeren, andere taken te doen. Meer verplicht ontspannen thuis, minder telefoon en ook thuis de laptop laten rusten. Die blogjes moeten ook even wachten dus. Eerst alles weer op orde krijgen in mijn lichaam.

4 opmerkingen:

Leuk dat je reageert!