vrijdag 30 november 2018

Op zoek naar een leuke serie?

Zelf probeer ik series meestal te vermijden op Netflix. Want ik wil niet 'verslaafd' raken aan een serie. Toch gaf ik de serie 'The good cop' (met Josh Groban en Tony Danza) een kans. Want ik houd van comedy en detectives. Ideale combi in dit geval.

Eerder al heb ik eens alle dvd's van Sherlock (met Benedict Cumberbatch) aangeschaft en heel erg van genoten, dus dit was een beetje in hetzelfde straatje. Met als grote verschil dat deze serie grappiger is, en iets minder ingewikkeld. 10 afleveringen van ongeveer 40 minuten.
Inmiddels staat Sherlock ook op Netflix trouwens, dus geniet ervan.

Mocht je nog op zoek zijn naar een leuke serie: The good cop is een aanrader!
Vader Tony (bad ex-cop) met een fout verleden woont in huis bij zoon Tony junior (good cop), die het tegenovergestelde is van zijn vader. Volgens Tony jr. zijn fouten zijn niet oke, de wet heeft geen ruimte voor speling en eerlijkheid duurt het langst. Samen maken ze interessante dingen mee.
Ik hoop op een seizoen 2, want de cliffhanger maakt nieuwsgierig naar meer!

Ken jij deze serie al?

2 opmerkingen:

  1. Nee, wel van gehoord. Het gegeven spreekt me nog maar matig aan.

    nicole@huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!