vrijdag 3 februari 2017

Extra verdiensten januari

Qua verkoop via MP had ik een vrij goede maand. Ik verkocht meerdere dingen. Sommigen klein, anderen groot.

Nu is mijn doel voor dit jaar om 300 Euro bij te verdienen met online inkomsten (in de link staat een overzicht wat daaronder valt). Per maand komt dit neer op 25 Euro.

Januari leverde me niets op qua uitbetalingen, maar dus wel in de verkoop via MP. Ik verkocht vijf van mijn aangeboden advertenties voor 43,25 Euro deze maand. Hiermee zit ik dus al mooi boven mijn maandelijks gemiddelde. Een goede start om mijn doel te behalen.

Leuk om te vertellen is dat ik in een tweedehands winkel een prachtige wollen deken kocht, tweepersoons en echt nog heel mooi in retro kleuren. Ik kocht hem voor 10 Euro. Mijn doel was om deze te verkopen met een leuke winst. Dat is gelukt! Ik verkocht hem uiteindelijk voor 23 Euro. Als ik langer had gewacht had ik er misschien nog meer voor kunnen krijgen, maar hij begon toch ook wat in de weg te liggen dus ik ben blij met het resultaat. In mijn overzicht heb ik alleen de winst meegeteld. Dus alleen 13 Euro. Ik vond het niet zo eerlijk om de investering er ook bij op te tellen.

Dus deze 43,25 Euro staat weer op de aflos(spaar)rekening, te wachten op de volgende aflossing.


Op dit moment heb ik ruim 1100 Euroclix. Ik zou een uitbetaling van 10 Euro kunnen aanvragen, maar dat doe ik niet. Ik spaar door voor de gunstigere wisselkoers van 25 Euro = 2000 clix. Pas geleden sloot ik mijn mans zorgverzekering over via Euroclix, maar helaas is die niet meegeteld in het overzicht. Hij staat ook niet bij de reserveringen. Jammer, want dat had toch 800 clix opgeleverd. Ik denk dat ik een claim ga doen, om toch die clix beschikbaar te krijgen.

Heb jij je online verdiensten van januari al inzichtelijk? Viel het mee of tegen?

4 opmerkingen:

  1. Ja hoor en het verliep heel goed. Vooral de blog zelf begint lekker te lopen met adsense. Verder spaar ik op dit moment alleen nog Euroclix door de creditcard te gebruiken, online aankopen en referrals die clix verdienen. Zelf ben ik niet heel actie op dit moment, maar zit ook bijna weer op 25 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zeg! Fijn dat je gewoon winst wist te maken door zelf slim in te kopen! Ik zou bij Euroclix idd een claim indienen. Vaak duurt het wel wat langer voor dat soort clix zijn bijgeschreven, maar als je na 30 dagen nog niets hebt, dan kan dat met een druk op de knop. Heeft mij vaak alsnog de (verdiende!) clix opgeleverd.

    Ik heb in januari toevallig ook weer wat verkocht via MP. Euroclix zit ik al flink hoog, maar dat laat ik nog even staan. M'n blog gaat ook lekker, maar dat krijg ik pas eind van de maand uitbetaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij Euroclix zit ik ongeveer op 2.500 maar dat wil ik nog laten staan. Ik verkocht voor €25,50 op Marktplaats dus daar ben ik ook tevreden mee! 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie marktplaatsopbrengst!
    Hier online uitbetaling €57,50 en MP €17,50

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!