donderdag 18 oktober 2012

iWise

Leuk! Ik ben weer wat wijzer geworden. Er bestaan magazines voor op je iPad. (wist ik veel...)
Ik heb ook geen iPad, dus verdiep me niet zo in die wereld. Maar ik vind het briljant! Bespaart een hoop geld aan papier, verzendkosten en logistiek. En het is dus ook heel duurzaam. (al is de aanschaf van een iPad weer niet zo duurzaam, heb ik begrepen...)

Mijn eerste kennismaking met het begrip iPadmagazine kwam via Hip & Hot Magazine, en ze hebben dus deze week een special ‘groen en duurzaam’ uitgebracht. Met artikelen over koken zonder E-nummers, duurzaam wonen, eco kindermode en bespaartips! En vooral dat laatste, daar houden wij wel van. 

Het leuke is dat je dit magazine dus via iTunes kan downloaden, dus easy-access voor iedereen met een iPad. 

Interesse? Check:


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!