vrijdag 10 november 2017

Wat staat er bij mij op marktplaats?

Je weet dat ik elke maand een beetje probeer bij te verdienen door wat online onderzoeken, door wat klikwerk op mailtjes en door dingen te verkopen op marktplaats.

Lang niet elke maand verkoop ik wat. Soms wel, soms niet. Soms leuke bedragen, maar meestal kleine bedragen.

Dus ik dacht, hier een inkijkje in wat ik op dit moment erop heb staan.

- winterjas jongen maat 98
- winterjas jongen maat 92
- winterjas meisje maat 116
- (merk) broek maat 98 jongen
- glasplaat van de vorige magnetron
- boek over 501 'must visit destinations'

Tja, verwacht ik dat ik hier iets van verkoop de komende maand? Vast wel. Levert het me meer dan 5-7 Euro op? Nee, dat denk ik niet. (ik verklap alvast dat ik meer verkocht dan ik dacht!)


Heb ik nog meer liggen wat ik kan verkopen? Neuj, niet zo. Boeken doen het slecht merk ik. Cd's en dvd's ook tegenwoordig. Ik heb geen grote dingen meer die ik kan of wil verkopen. Bovendien komen er nu ook een paar weken aan waarin ik door omstandigheden geen tijd heb. Tja, dan maar niet toch?

Welke dingen heb jij op marktplaats staan? Verwacht je een mooie opbrengst?

2 opmerkingen:

  1. Wij hebben onlangs wat spullen op Marktplaats gezet die we niet meer nodig hadden, onder andere Ikea meubels uit onze studententijd, maar ook dingen die we in onze nieuwe woning niet meer nodig hebben (tuinstoelen, wastafel, grastrimmer). De Ikea meubels zijn bijna allemaal verkocht, maar voor de andere spullen lijkt geen interesse te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt marktplaats op het moment slecht verkopen. Maak niet uit wat je er op heb staan boeken verkopen niet kleding niet fietsen niet. Jammer hoor wie weet komt het weer

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!