donderdag 5 oktober 2017

Inhaalslag met clix

Had ik in de rustige maand augustus iets meer extra inkomsten via Marktplaats dan in september.. Nu verdiende ik wel meer Euroclix in september. Ruim 430 clix afgelopen maand (tegenover 260 in augustus).

Dus ik kom al dichter in de buurt van de 5000 clix! Als ik in oktober ook weer 430 clix binnenhaal dan heb ik de 5000 gehaald! Oftewel een uitbetaling van 70€. Even spannend of dat wel gaat lukken. Mocht iemand zich via mijn link aanmelden, dan lukt het vast wel. 

Binnenkort kan ik weer overstappen van energieleverancier, dus ik houd de aanbiedingen in de gaten. En vergelijk ze altijd met andere sites, want Euroclix is niet altijd de voordeligste. 

Op dit moment stormt het lekker, dus ik zit binnen en ga even aan de slag. Er is immers altijd een was te draaien of te vouwen;)

Fijne dag gewenst!

Spaar geld met EuroClix
      

7 opmerkingen:

  1. Oh fijn, ik zit pas op 2500 clix, maar afgelopen maand wel ruim 1200 clix binnen, gaat dus lekker hard.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo! Dat is echt veel. Vooral via anderen of zelf?

      Verwijderen
    2. Meeste zelf, maar rond de 300 clix van anderen..

      Verwijderen
    3. Nice, zo kom je er wel. Voor hoeveel spaar je nu door?

      Verwijderen
  2. Nog 40 clix en mijn uitbetaling van €150,- kan aangevraagd worden. 🎉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij gaat lekker zeg! Je had ook 5000 clix een keer gewonnen toch?

      Verwijderen
    2. Klopt! Anders was het einde nog lang niet in zicht 😉. Is wel mijn allereerste uitbetaling. Ik weet nog niet waarvoor ik hierna ga sparen, we zullen zien. 😊 Nog 9 clix te gaan... 😂

      Verwijderen

Leuk dat je reageert!