zaterdag 14 oktober 2017

De 'waardeloze' buggy

Kort geleden had ik m'n huis flink opgeruimd, en een hoop grofvuil aan de weg gezet. Ik schreef er hier nog over. Ook dat ik ervan baalde dat ik de 'reserve-buggy' uit de auto er niet bij had gezet.

Ik had de oude buggy al een paar keer ergens gratis aangeboden, maar niemand had interesse. Ook op MP was er niemand die iets wilde geven voor de buggy. Stevig, oud en een beetje stoffig. Verder helemaal prima. Tja, ik had ook geen zin om ervoor naar de stort te rijden. Waardeloos dus!

Dus de advertentie bleef staan op MP. En opeens kwam iemand 'm halen. Ik kreeg er zelfs nog 3 Euro voor. Ha, die steek ik zo in m'n zak. Oke, in m'n aflos-potje.

Nu ik erover nadenk... voor deze buggy heb ik 7 jaar geleden 3,75 Euro betaald, in een tweedehandswinkel. Als dat geen goed rendement is dan weet ik het ook niet meer. Zeven jaar gebruikt, drie kinderen verder en nog 80% van de oorspronkelijke aankoopprijs terug.

Heb jij ook wel eens zo'n mazzeltje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!