woensdag 23 augustus 2017

Gastblog: Kampeermoment


Omdat mijn blog ook best een podium van andere gedachten mag zijn wil ik ook gastblogs gaan aanbieden. Hoe vaak ik dit ga doen weet ik nog niet. Ik zou eens per week heel leuk vinden, maar dat moet dan wel haalbaar zijn voor de gastbloggers.

Deze gastblog is geschreven door Thislexie.

Kampeermoment


Dat moment dat je rond zessen wakker wordt in een koude klamme tent, buiten inmiddels droog, maar toch besluit om maar op de emmer te gaan, omdat je zo nodig moet en toch die koffie hebt gedronken gisteravond.

Maar ook omdat je zoveel natuur om je heen hebt dat alleen de vogeltjes en een eekhoorn getuigen zijn van deze semi-wildplasserij. I don't care, I just want to happy camp!

Volgende keer hopelijk weer zo'n grote beschutte plek, zonder kampeerders in het straatje, maar dan iets discreter ..wat lijntjes spannen.. handoekjes.. en klaar.
#hippie #camper #easy

Dit is een van de reden om wel in Nederland te kamperen; ondanks de kans op slecht weer en andere Nederlandse ongemakken.

Dat park dat ooit camping heette, dat zijn kampeerplekken ongeveer tot 40% heeft geminimaliseerd , heeft nu vakantiewoningen neergezet. In alle soorten en maten.
Daartussen hier en daar (maar vooral aan de rand) vind je nog een romantisch begroeide en toch binnen de perken gehouden seizoensplek, met een caravan die al sinds 1980 niet meer van z'n plek is geweest. Dit soort paradijsjes brengt zoveel nostalgie met zich mee.. dit is de bloemige oude mensen vintage van jaren lang snoeien, bloeien en laten groeien. Ik ga straks toch nog even een foto maken, weer of geen weer.



2 opmerkingen:

  1. Hee, wat leuk, zo'n gastblog!

    Ik wilde dit jaar heel graag een nachtje kamperen met mijn zoontje, maar dat is nog niet gelukt. Misschien lukt het nog in een van de komende weekenden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon proberen als het mooi weer is toch? In delft zitten een paar leuke campings! (Lekker dichtbij)
      Wij hopen ook nog een weekendje te gaan in sept.

      Verwijderen

Leuk dat je reageert!