donderdag 10 augustus 2017

Doel extra verdiensten gehaald!

Begin dit jaar had ik ingezet om 300 Euro extra te verdienen op verschillende manieren. Later in het jaar kwam nog het idee erbij om op de vrijmarkt te gaan staan om zo een extra boost te creëren. Dit ging best goed.

Hierdoor heb ik eind juli al mijn doel kunnen halen! Ik verdiende 306,55 Euro bij in 7 maanden. Ik heb nog niet eens mijn euroclix uit laten betalen. Dat ben ik van plan te doen wanneer ik 5000 clix bij elkaar heb.

Hiervan heb ik al 130 Euro gebruikt voor hypotheekaflossingen. De rest van het geld (176 Euro) staat nog te wachten op een volgende aflossing.

Als je nagaat dat we al 7000 Euro hebben kunnen aflossen dit jaar, dan is mijn bijdrage door de extra verdiensten maar magertjes in verhouding!
Ik weet gelukkig dat mijn bijdrage door andere dingen wel een stuk hoger ligt hoor. Besparen, goed zoeken naar de beste aanbiedingen voor grote aankopen en natuurlijk het inkomen uit mijn baan. Dat hadden we vorig jaar niet.

Waarschijnlijk lossen we dit jaar niets meer af, maar gaan we ons best doen om de komende maanden hard te sparen voor ons volgende doel: de keuken.

Ik word er wel blij van dat ik de doelen haal. Geeft me een enorme kick! Zeker als andere dingen soms niet zo goed lopen als je zelf wilt ;) Herkenbaar?

6 opmerkingen:

  1. Zeker herkenbaar... Ik ben ook blij als we weer een doel bereiken..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, wat goed!
    En ja, zeker herkenbaar. Wij zijn nog niet zo ver dit jaar, maar dat komt nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super. Fijn voor jullie. 7000 euro is al een flinke smak geld. Op naar 2018. En op naar een nieuwe keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goed bezig! En zeker herkenbaar. Wij kregen smartengeld. Ik blog hier nog over, maar onze eerste aflossing op de schuld is een feit. Net overgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gedaan Myrthe. Alleen maar focus op aflossen is een te beperkte levenstijl, geniet ook van andere dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker voor je en ga nu ajb niet teveel bezuinigen op jullie nieuwe keuken. 20 jaar kijken naar een kunststof aanrechtblad terwijl je eignlijk een granieten wilde is niet fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!