dinsdag 28 april 2015

De vangst van Koningsdag

Van tevoren ging ik goed doordacht op pad. Ik had een lijstje gemaakt met items die we zouden kunnen gebruiken. Ik had de maten van de kinderen opgeschreven, zodat ik niet met het verkeerde voor het verkeerde seizoen zou thuiskomen. Ik had briefjes van 5 Euro opgescharreld en zoveel mogelijk kleingeld.

Al met al nam ik rond de 30 Euro mee naar de vrijmarkt. Dit ging bijna op!
Dat had ik niet verwacht, want ik heb geen grote items gekocht. Mijn duurste ding was 2,50 Euro.

De enorme berg spullen die ons huis zo binnenkwam is schrikbarend, maar het zijn bijna allemaal nuttige dingen.

Wat heb ik gekocht?
Voor de kinderen:
6 paar schoenen (totaal 8 Euro)
2 zomerjassen en een winterjas (5 Euro)
Een t-shirt met bolero
Speelgoed: boek met geluid, auto's, skateboard, tractor voor in de tuin, zwaarden en schild,
knutselspullen, kroontje
dekbedovertrek (nieuw) (2 Euro)
een opstapje voor in de wc (1,50 Euro)

Voor ons/mezelf
een sjaal (nieuw), een lamp voor buiten, tosti ijzer, dienblad, 2 gratis mandjes voor in lades.

Het skateboard en de zingende Barbie staan er helaas niet op. Toch krijg je zo wel een indruk van de hoeveelheid ;) 

Ruim 31 dingen voor minder dan 30 Euro. 

1 opmerking:

Leuk dat je reageert!