vrijdag 28 november 2014

Shoppen in 't voren

Even teruglezen in de tijd. Ik heb al best een hoop geschreven op mijn blog.

Zo kwam ik mijn blog: financiële weetjes weer tegen. Best goede tips merkte ik!
Het is nu winter, maar mijn zoon heeft nog geen zomerjas. Toch even rondkijken in de sale. Alleen met schoenen vind ik het erg lastig. Dochter heeft afgelopen jaar de hele tijd dezelfde schoenmaat gehad, dus haar zomerschoenen in een maatje groter staan er nog.. Een zoon stond na een paar groeispurten ook opeens weer even stil. Dat is toch wat onhandig met vooruit kopen ;)
Ik kijk nu al uit naar Koningsdag met z'n vrijmarkten! Lekker shoppen voor de kinderen voor een prikkie.
Afgelopen jaar een mooie en goede autostoel gekocht voor 10 euro, en voor allebei de kinderen een winterjas die ze nu dragen. Kosten? 1,50 voor zoon en 2,50 voor dochter. Ook een leuk boxspeelding voor de baby gekocht voor 1,50.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!