vrijdag 12 mei 2017

Voorbereiden voor vertrek

Ik geef het toe. Ik had het een beetje onderschat. Een reisje naar het buitenland voor mijn werk, waarvoor alles al geregeld is. Easy-peasy toch?

Toch was er de vlucht boeken, de inentingen regelen (gedoe), extra inkopen doen, een medisch paspoort regelen, naar Schiphol komen en weer terug, de extra opvang voor kinderen regelen (best een dingetje natuurlijk).
En toen, oja de koffer inpakken. Ik maakte een lijstje en ging een aantal dagen later aan de slag.

Mijn zomerkleding moest ik opduikelen uit een doos, dus geen idee meer wat erin zat. Nadat ik afgelopen najaar alles gewassen had en in de dozen deed, had ik er uiteraard niet meer naar omgekeken. Het weer was er niet naar... 😉

Het viel nogal tegen. Allereerst was het niet zoveel. Daarnaast bleken aardig wat shirts toch wel erg te groot, te slobber of te gebruikt. Ahum, zo kwam ik maar op de helft van het aantal benodigde shirts. Geen tijd meer om naar de stad te gaan, en zelfs geen tijd meer om iets thuis te laten bezorgen. Wat nu?

Gelukkig was ik de volgende dag bij een afspraak wat eerder klaar, kon ik mijn jongste even bij een vriendin laten en racete ik even naar een klein winkelcentrum in de buurt. Ik ben er nu echt klaar voor. Alleen nog even langs m'n werk om iets belangrijks in het systeem te zetten... Dan ben ik echt helemaal klaar.

Denk ik.
Hoop ik.

Respect voor iedereen die dit soort dingen vaker doet!

4 opmerkingen:

Leuk dat je reageert!