woensdag 25 september 2019

Wanneer je werkloos wordt, heb je extra geld nodig

Hoe WW je maandbalans op de kop zet... en je geld tekort kan komen.

Ik merk dat ik opnieuw moet wennen aan de huidige situatie. Doordat ik niet meer werk krijg ik geen salaris meer op de 25e van de maand. Ook komt er geen kinderopvangtoeslag meer op de 20e van de maand. Onze financiële maand liep sinds mijn werkende leven altijd van de 20e tot de 20e, vanwege de toeslag die komt voor de aankomende maand.
Nu gebeurt er dus niks op de 20e, en is er pas bij mijn mans salaris iets interessants te doen op de betaalrekening. Onze financiële maand loopt dus nu weer van zijn salaris tot zijn salaris. Ongeveer van de 24e af.



Voor mij is het nu nog onduidelijk wanneer de WW gestort wordt, en hoeveel dat precies is. Ik heb een bruto-indicatie gehad maar dat kon nog worden aangepast werd erbij gezegd. Bovendien wordt er pas WW uitgekeerd als je een inkomstenverklaring over de voorgaande maand hebt gedaan. Dat kan pas vanaf 1 oktober. Daarna wordt dan binnen een aantal werkdagen je uitkering gestort, heb ik begrepen. Het is handig om hier rekening mee te houden wanneer je werkloos wordt.


WW komt later

De eerste maand waar je uitkering over krijgt (in dit geval september), zal dus pas zo’n 3 weken later uitbetaald worden dan normaal gesproken je salaris (namelijk de eerste week van oktober).

Je moet die eerste periode dus zelf kunnen overbruggen! Want op 1 oktober gaat er alweer hypotheek of huur af, en dan komt je uitkering pas een week later.
Goed om te weten dat je in geval van werkloosheid dus twee tot drie weken langer met je laatste salaris moet doen. In theorie is er wel wat extra ruimte, als je ook nog de laatste vakantie uren of je vakantiegeld uitbetaald krijgt bij je laatste salarisstrookje bijvoorbeeld.  Al ligt dat aan de hoogte van het bedrag. Ik had alleen nog recht op vakantiegeld, en dat leverde netto 200 Euro meer op bij mijn laatste salaris. Daar kan ik natuurlijk niet nog een keer de hypotheek van betalen. Gelukkig hebben wij het salaris van mijn man om alle rekeningen van te betalen. Bovendien probeer ik altijd wat extra online inkomsten te krijgen.

Ik vond het wel weer even een eyeopener om te zien dat je echt wat eigen geld moet hebben voor je werkloos wordt. Ondanks ons goede vangnet in Nederland. Ik pleitte altijd al voor een soort ‘noodfonds’ bij iedereen, maar eigenlijk moet je daarnaast nog minimaal een maand aan uitgaven ook hebben. Liever nog twee of drie maanden, want er kan altijd nog iets misgaan met de uitbetaling of de aanvraag waardoor alles langer duurt. Be prepared!

Zou jij drie weken dubbele lasten (of langer) kunnen overbruggen?

44 opmerkingen:

  1. Als je nog wel kinderopvang afneemt, heb je nog 3 maanden recht op kinderopvangtoeslag vanaf de dag dat je werkloos bent geworden. Wist je dat? Je moet wel direct melden dat je werkloos bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wist dat inderdaad wel. Maar voor 3 kinderen ben ik elke maand bruto net zoveel aan naschoolse opvang kwijt, als ik vermoedelijk aan uitkering krijg. Dat leek me niet handig ;)

      Verwijderen
    2. Ik wil de heer Dalton waarderen omdat hij mij een lening heeft gegeven ter waarde van 43000 . als u vandaag een dringende lening nodig heeft, laat u dan niet oplichten en vraag een echte lening aan via email: diamondloans24@yahoo.com whatsapp: +16613814014

      Verwijderen
  2. Goed artikel, al is het maar om bewustwording te creëren.
    Ja, wij kunnen die weken overbruggen, juist door een buffer aan te houden.
    Succes met de zoektocht naar een nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat zouden wij gelukkig wel kunnen overbruggen, ik heb zelf een vast bedrag weg gezet waar we bijna een 9 maanden (was een jaar) one vaste lasten van zouden kunnen betalen. Goed stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op dit moment niet! Maar toen ik vorige keer werkloos werd heb ik ervoor gezorgd dat ik 6 maanden mijn vaste lasten kon betalen. Omdat mij beloofd was dat ik daarna weer terug kon komen. Uiteindelijk 2 weken later dan beloofd, kon ik toch terug komen zoals beloofd, dus dat pakte in dit geval wel goed uit, maar een volgende keer zou ik toch liever wat meer geld wegzetten nog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had je geen recht op een uitkering? Ik neem aan toch wel minstens bijstand oid. Maar ik kan me voorstellen dat de volgende keer een groter potje wel handig is.

      Verwijderen
  5. Ik heb het zelf gehad toen ik ziek was en met een burnout thuis kwam te ziten voor een paar maanden. Ik werk in België en daar ga je na één maand terug naar 70%. Toen daalde mijn inkomsten tot onder bijstandsniveau. Bijstand aanvraag is veel papierwerk aanleveren en het duurt lang voor de aanvraag rond was en je uitgaven lopen door.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow, dat is snel omlaag. Hier ga je meestal na een jaar naar 70%, dus dat scheelt wel, maar is ook wennen. Meestal hoor je pas een paar maanden van tevoren dat het zo is, en ben je toch nog wat verrast erdoor.
      Jammer he, dat het aanvragen zo lang duurt.
      Dank je wel voor je reactie. Goed om te horen hoe het daar zit!

      Verwijderen
  6. Goed dat je dit zegt. In het verleden meegemaakt dat het toen 2 maanden duurde voordat je geld gestort kreeg en soms nog maar een voorschot. Toen ik het wist heb ik altijd voldoende achter de hand gehad. Nu inmiddels meer dan 1 jaar kan ik vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Snelle lening in minder dan 24 uur. We informeren het grote publiek dat we een lening aanbieden van € 2000 tot € 50 miljoen euro met een rentepercentage van 3%. gegarandeerd, getest en betrouwbaar, onmiddellijke beslissing van een directe geldschieter. Betaaldagleningen of leningen op afbetaling zonder harde kredietcontrole. Bezoek ons vandaag nog!
    E-mail ( bailiegiffordmoney@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Are you in a financial crisis? Do you need a loan to refinance your
    home, or expand your business? Do you need a loan to settle urgent
    debts and stay with one lender? Do you need loan to pay off your
    bills? Etc. Get your loan from $2,000 to $150,000,000.00
    USD/EURO/POUND, at the rate of 2%. Money deposited into your account
    within 3 hours of approval. If you are interested in obtaining a loan,
    do not hesitate to send your request to us via email:
    lucasmorra009@gmail.com or whatsapp number +12292801930

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé, ik ben vandaag super opgewonden. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO M-F hadden gekregen en toen besloot ik een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en pas een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeft u dringend een lening nodig om uw schulden af te lossen of heeft u een eigen vermogen lening nodig om uw bedrijf te verbeteren? Bent u afgewezen door banken en andere financiële instellingen? Heeft u een leningconsolidatie of hypotheek nodig? Zoek niet meer, want we zijn hier om al uw financiële problemen tot het verleden te maken. Neem contact met ons op via e-mail:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    Dit zijn hypotheken van Ocean Finance. Wij bieden geïnteresseerden leningen aan tegen een redelijke rente van 2%. Het bereik varieert van 5.000,00 euro tot maximaal 100.000.000,00 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil Karin Sabine lenen voor mij een lening van € 10.000 waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma via e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen

  12. IK WIL DE HEER LEROY BEDANKT VOOR HET GEVEN VAN MIJ EEN LENING IK HEB MEERDERE KEER OPLOSSEN IN EEN PROBEER EEN ONLINE LENING TE KRIJGEN TOT IK DIAMANTLENINGEN VOND OM MIJ EEN LENING TE GEVEN VAN 43000 EUR ZONDER ENIGE VOORUITBETALING ALS U VANDAAG EEN DRINGEND LENING NODIG HEBT: diamondloans24@yahoo.com whatsapp +16613814014

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeft u dringend een blanco ATM-KAART nodig om uw financiële behoeften op te lossen en ik wil de wereld mijn ervaring met iedereen vertellen. Ik ontdekte een hacker genaamd Mike. hij is echt goed in wat hij doet, ik vroeg naar de LEGE ATM-KAART. als het werkt of zelfs bestaat, dan heb ik het geprobeerd en om de kaart gevraagd en akkoord gegaan met hun algemene voorwaarden. drie dagen later ontving ik mijn kaart en probeerde het met de dichtstbijzijnde geldautomaat in de buurt, tot mijn grootste verbazing werkte het als magie. ik kon tot $ 4000 opnemen. Dit was ongelooflijk en de gelukkigste dag van mijn leven. er zijn geen ATM-MACHINES waar deze BLANCO ATM-KAART NIET in kan doordringen omdat hij is geprogrammeerd met verschillende tools en software. Ik dacht gewoon dat dit diegenen onder ons zou kunnen helpen die financiële stabiliteit nodig hebben. De kaart heeft mijn leven echt veranderd. als je contact met hen wilt opnemen, HIER is het e-mailadres: blankatm156@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bent u een zakenman of -vrouw? Zit u in een financiële puinhoop of heeft u geld nodig om een eigen bedrijf te starten? Moet u hun schulden aflossen of uw rekeningen afbetalen of een mooi bedrijf beginnen? Heeft u een lage kredietscore en vindt u het moeilijk om een kapitaallening te krijgen van lokale banken / andere financiële instellingen? U heeft één lening of financiering nodig om welke reden dan ook, zoals: e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp op +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wil Dalton waarderen omdat hij me een lening heeft gegeven ter waarde van 43000 EUR. als je vandaag een echte lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht en vraag een echte lening aan via email diamondloans24@yahoo.com whatsapp: +16613814014

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil Dalton waarderen omdat hij me een lening heeft gegeven ter waarde van 43000 EUR. als je vandaag een echte lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht en vraag een echte lening aan via email diamondloans24@yahoo.com whatsapp: +16613814014

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wil Dalton waarderen omdat hij me een lening heeft gegeven ter waarde van 43000 EUR. als je vandaag een echte lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht en vraag een echte lening aan via email diamondloans24@yahoo.com whatsapp: +16613814014

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mijn naam is Agnes Paul ben erg blij vandaag omdat ik mijn lening van 9000 euro heb gekregen van sabinhelps vermogensbeheer, je kunt contact opnemen met agent Karin Sabine sabinhelps@gmail.com of whatsapp + 79267494861. voor meer informatie over hoe je je lening kunt krijgen, niet doen vergeet haar te vertellen dat ik je voorstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. CHRISTMAS LOAN! CHRISTMAS LOAN !! CHRISTMAS LOAN !!! WE OFFER ALL TYPES OF LOANS AT 3%. WE CAN HELP ANYONE TO GET A LOAN, WITH SMOOTH AND EFFECTIVE SERVICES. I am Mr. Mike Morgan, in good standing, the money legitimate and reputable company Lender I lend money to people who need financial assistance. Do you have bad credit or do you need money to pay the bills? I want to use this medium to inform you that I am trustworthy to the beneficiary as I will be happy to offer you a loan. No credit check,100% guaranteed. email:muthooth.finance@gmail.com
    Note: Only welcome serious people because we are legit and willing to fund loans for real people and serious. To return to us with the following information if you are interested:
    First and Last Name: Country: State: Phone: Amount Needed as Loan: Loan Duration: Sex: Workplace: Monthly Income:
    Once we receive your email, we will send you our loan conditions for the procedure. please contact our company email or whatsapp: Company email: muthooth.finance@gmail.com WhatsApp: +91-7428831341

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik woon in Gelderland en ben vandaag een gelukkige vrouw? Ik vertelde mezelf dat elke leningverstrekker die mijn leven en dat van mijn gezin zou kunnen veranderen, ik elke persoon die op zoek is naar een lening naar Hen zal verwijzen. Als u een lening nodig heeft en u bent er 100% zeker van dat u de lening terugbetaalt, neem dan contact met hen op en vertel hen dat ik u naar hen heb verwezen. sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wil de heer Dalton bedanken voor het feit dat hij me een lening heeft gegeven. ik ben verschillende keren opgelicht in een poging om een ​​lening te krijgen totdat ik dalton bedoelde die me een lening gaf ter waarde van 43000 euro. als je vandaag een echte geldschieter nodig hebt, neem dan contact op met Dalton en voorkom dat je wordt opgelicht e-mail: diamondloans24@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heeft u dringend een lening nodig om uw financiële problemen op te lossen of om uw bedrijf op te starten of uw bedrijfsfaciliteiten uit te breiden? een lening om uw vakantie te plannen en uw rekeningen te betalen? zo ja, neem dan contact met ons op via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    whatsapp +1 (254) 354-4300

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik wil de heer Dalton bedanken voor het feit dat hij me een lening heeft gegeven. ik ben verschillende keren opgelicht in een poging om een ​​lening te krijgen totdat ik dalton bedoelde die me een lening gaf ter waarde van 43000 euro. als je vandaag een echte geldschieter nodig hebt, neem dan contact op met Dalton en voorkom dat je wordt opgelicht e-mail: diamondloans24@yahoo.com whatsapp +16613814014

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dringende leningaanbieding.
    Heb je een lening nodig? heeft u schulden en wilt u schuldenvrij zijn, heeft u een gratis hypotheek, zakelijke of persoonlijke lening nodig? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Heeft u een lening nodig tegen een redelijk lage rente? Wil je zonder stress je schulden afbetalen? neem vandaag nog contact met ons op via e-mail: (georgewilliamsloanfirm333@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oliver Henrich20 juni 2021 om 22:29

    Hey jongens, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van Della Taylor hadden gekregen en toen besloot ik me aan te melden op basis van populaire aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: yawnerstaylor@gmail.com of whatsapp +1 (876) 398-8103

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Sos Kredit: Finanzierung / Kredit / Darlehen

    Der Kredit von Privat bringt verschiedene Vorteile mit sich. Im Gegensatz zum normalen Bankkredit müssen Sie nicht durch eine Vielzahl an bürokratischen Hürden steigen, sondern beantragen Ihren Kredit von Privat bequem von zu Hause.
    Ist der Kreditantrag beim Kredit von Privat für Sie vollkommen kostenlos . Nach Abschluss des Kreditantrags identifizieren Sie sich online und unterschreiben Ihr Kreditvertragsangebot. Auch die Unterschrift findet bei mit dem eSign online statt.
    Daraufhin wird Ihr Kredit umgehend ausgezahlt -bestenfalls in wenigen Stunden
    Kontaktieren Sie mich einfach: soscredite@gmail.com und Sie erhalten die Hilfe, die Sie benötigen

    Sofortzusage
    Zinssatz 3% p.A.
    Laufzeit bis 360 Monate

    sofortkreditfinanzierung.wpweb.fr

    Danke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. WEES SLIM EN WORD RIJK IN MINDER DAN 3 DAGEN... Het hangt allemaal af van hoe snel je kunt zijn om de nieuwe GEPROGRAMMEERDE blanco ATM-kaart te krijgen die in staat is om elke geldautomaat, waar ook ter wereld, te hacken. deze LEGE ATM-KAART toen ik ongeveer 3 maanden geleden online op zoek was naar een baan ... het heeft mijn leven echt voorgoed veranderd en nu kan ik zeggen dat ik rijk ben en nooit meer arm kan zijn. Het minste geld dat ik krijg in een dag ermee is zo'n 5.000 euro Af en toe blijf ik geld op mijn rekening pompen, hoewel het illegaal is, maar er is geen risico om gepakt te worden, omdat het zo is geprogrammeerd dat het niet traceerbaar is, het ook heeft een techniek die het onmogelijk maakt voor de CCTV's om u te detecteren... Voor details over hoe u de uwe vandaag kunt krijgen, e-mail de hackers OF Whatsapp op. E-mail: frankharryhacker4@yahoo.com
    WhatsApp:+1(250)8008048

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Word lid van ons winstgevende bedrijf zonder je druk te maken over je werk, het is een eenvoudig handelssysteem om het plan van je keuze te krijgen en een minimum van $ 2000 te verdienen met slechts een klein bedrag aan investeringen, je kunt binnen een maand tot $ 10.000 tot $ 20.000 verdienen, afhankelijk van je investeringsplan kunt u zo snel mogelijk contact opnemen met supporter via whatsapp: (+447883246472)
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Sky Wealth-lening Firm, we verstrekken leningen tegen een rentetarief van 0f 3%.

    Dag meneer/mevrouw.

    Wij zijn een particulier bedrijf en we bieden leningen tegen lage rentetarieven bij het bepalen van het bedrag van de lening tussen 100 miljoen leningvoorzieningen van 1.000 euro lening voor bedrijfsontwikkeling: concurrentievermogen van rand / bedrijfsuitbreiding.

    Wij bieden een verscheidenheid aan leningen:

    * Persoonlijke leningen (beveiligd en ongedekt)
    * Zakelijke leningen (beveiligd en ongedekt)
    * Consolidatielening

    Geen kosten vooraf

    Wij danken u voor het nemen van de tijd om deze advertentie te lezen. Stuur ons vandaag nog een e-mail voor meer informatie en vragen

    skywealthloanfirm@gmail.com
    skywealthloanfirm@gmail.com
    skywealthloanfirm@gmail.com

    U kunt ook contact met ons opnemen via het bedrijf

    website: http://skywealthloanfirm.wixsite.com/webworld

    mevrouw Maria Mason.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goede dag Mijn naam is Nikki Suus Hailey Ik kom uit Nederland Dit bedrijf waar de heer Peter het over heeft is echt Ik heb nooit een lening gewild, maar ik zei alleen dat ik dit bedrijf moest proberen en kijken wat mensen zeggen en ik heb Van gisteren aangevraagd en ik heb ontvangen lening van de heer peter lening bedrijf iedereen als je dit probleem leest en je een lening aanvraag van dit bedrijf nodig hebt omdat ze je gaan helpen dit bedrijf is het bedrijf dat echte online leningen verstrekt. De lening die ik van hen vroeg was 75.000 euro en in 8 uur tijd kreeg ik mijn lening zodat mijn vrienden niet worden opgelicht als je een echte lening nodig hebt, dit is het juiste bedrijf om aan te vragen. Als u geïnteresseerd bent in hun leningen, is hun e-mailadres .peterhelps01@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Sky Wealth lening bedrijf, wij verstrekken leningen met 0f 3% rente.

    Goedemorgen meneer/mama.

    Wij zijn een particulier bedrijf en we bieden leningen met lage rentetarieven, met een leningsbedrag van 100 miljoen leencommissie 1000 euro voor bedrijfsontwikkeling: voordeel / concurrentievermogen van bedrijfsuitbreiding.

    Wij bieden verschillende leningen aan

    * Persoonlijke leningen (beveiligd en onbeveiligd)
    * Zakelijke leningen (beveiligd en ongedekt)
    * Consolidatielening

    Geen voorrijkosten

    Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze aankondiging te lezen. Voor meer informatie en vragen kunt u ons vandaag nog mailen

    skywealthloanfirm@gmail.com
    skywealthloanfirm@gmail.com
    skywealthloanfirm@gmail.com

    U kunt ook contact met ons opnemen via het bedrijf

    website: http://skywealthloanfirm.wixsite.com/webworld

    Mevrouw Mary Mason.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Goededag. Voor alle doeleinden een lening nodig? Heeft u een financieel probleem? De garantie van Bridge Finance is gebaseerd op het verlenen van financiële diensten aan klanten tegen gunstige rentetarieven. Onze leningen zijn eenvoudig en snel. Neem vandaag nog contact met ons op om de lening te krijgen die u nodig heeft. Elke lening met een rente van 2% kunnen wij aanpassen aan uw budget. Als je geïnteresseerd bent, neem dan nu contact op (peterhelps01@outlook.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo, ik ben erg opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die de lening hebben gekregen van Sabinhelps@gmail.com, dus ik besloot mezelf te registreren op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden heb ik bij elkaar 10.000 euro bevestigd die ik van mijn bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail sabinhelps@gmail.com of whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  36. LENING AANBIEDING!!! Wij zijn ROBERTO LENINGOPLOSSING wij bieden zowel lang- als kortlopende leningfinanciering. We bieden veilige en vertrouwelijke leningen tegen een zeer lage rente van 2% per jaar, persoonlijke leningen, consolidatieleningen voor schulden, durfkapitaal, zakelijke leningen, bedrijfsleningen, educatieve leningen, woonkredieten en leningen om welke reden dan ook! Wij zijn het vertrouwde alternatief voor bankfinanciering en ons aanvraagproces is eenvoudig en duidelijk. Onze lening varieert van $ 3.000,00 tot $ 25.000.000,00. (Vijfentwintig miljoen dollar). Aanvullende informatie: we zijn hard op weg om de particuliere, discrete en servicegerichte kredietkeuze voor algemene leningen te worden. Wij zijn het bedrijf waar u terecht kunt als traditionele kredietbronnen het laten afweten. Als u geïnteresseerd bent, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen met onderstaande informatie per e-mail: robertokennety@gmail.com


    Hier is de bedrijfsinformatie hieronder:
    Bedrijfsnaam: Roberto Loan Solution
    Bedrijfse-mail: robertokennety@gmail.com
    WhatsApp: +1(313)636-6776

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hello guys, I just want to recommend good loan company where I got a quick loan of $46,000.00 via their email where I was looking for Loan to pay my bills/debts and move on with life then a friend gave me this company details which I contacted through this Contact email: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  38. U bent geïnteresseerd in mijn leningaanbod. Mijn naam is de heer Don Castro uit Italië, woonachtig in bari. Ik heb een kapitaal dat wordt gebruikt om allerlei korte en langlopende leningen te verstrekken van € 5.000 tot € 100.000.000,- aan iedereen om serieuze, eerlijke en morele mensen te vergeven die dit willen lening. Mijn rentepercentage is 02% met zeer eenvoudige voorwaarden. Afhankelijk van het geleende bedrag kunt u een periode van 01 tot maximaal 30 jaar terugbetalen. Aarzel niet om me te antwoorden als je echt een financiering nodig hebt. Ik zal je zonder teleurstelling helpen, neem contact met ons op via e-mail: bil.ingolfs@gmail.com

    Groeten.

    OPMERKINGEN: ALLE ANTWOORDEN WORDEN DOOR ONS VERZONDEN: bil.ingolfs@gmail.com

    DON CASTRO

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!