zaterdag 7 september 2019

Extra inkomsten augustus


Iets later dan de bedoeling was, maar het was een drukke week.
De eerste dagen naar school leveren wat extra tijd op doordat de kinderen er niet zijn, maar ook extra werk doordat er nog allerlei kleine dingen geregeld moesten worden. Daarnaast was het de start van mijn WW-periode en viel er een hoop in te vullen en in te leveren bij het UWV. Dus hierbij het inkijkje in mijn extra inkomsten over de maand augustus



Marktplaats

Eind augustus verkocht ik een autostoeltje voor 12 Euro. Verder was ik op vakantie en de rest van Nederland ook ;)

Panelwizard
Geen inkomsten, wel vragenlijsten gehad. Die staan klaar voor de uitbetaling in december.

Wil je ook lid worden van Panelwizard? Ze staan weer open voor nieuwe leden. Klik hier. Je krijgt 1 Euro startkapitaal, en ik ook. Ze betalen altijd in juni en nov/december uit, ongeacht het bedrag dat je verdiende.


Euroclix
Vond ik de score van juli niet zo goed? Augustus was nog een stuk slechter! Slechts 1053 clix.
Ter vergelijking: juli 1793, juni 2265, april was 2480, maart 1737 clix, februari 3067 clix, januari 2463 clix, december 1065 (ook slecht!). 



Hoe kwam ik aan de punten? Ik kon 1x met een onderzoek meedoen. Het leverde me 50 clix op. Daarnaast 106 clix voor online aankopen, 108 clix voor klikken op mails, 40 clix voor website acties. Creditcardgebruik kregen we 141 clix voor. Geen nieuwe vrienden deze maand.  



Uiteraard kreeg ik ook de 10% over clix die alle vrienden verzamelden die maand. Omdat zij via mij lid zijn geworden levert dit een klein beetje passief inkomen op. Dit was 586 clix. Deze inkomsten zijn dus echt passief, want ik hoef er niks voor te doen. Dat kun jij dus ook proberen! Promoot Euroclix eens bij wat vrienden die wel van vragenlijsten houden, en een zakcentje willen verdienen. Geef ze jouw persoonlijke link per mail of sms en nodig ze uit. Je hoeft er zeker geen blog voor te hebben.

Aan het einde van de maand zat ik op de 19751 clix. Helaas net niet de 20.000 clix kunnen halen in augustus. Dus in september kan ik het inwisselen en de uitbetaling van 325 Euro krijgen. Dat was ook een van mijn doelen voor 2019. Er zit in de loop der jaren zeker een stijgende lijn in.
In totaal verdiende ik 2017 wel 8900 clix, in 2018 zelfs 22848 clix.


TIP: Mocht je nu balen van de hoeveelheid Euroclix die jij hebt binnengehaald afgelopen maand? Neem echt even een kijkje bij mijn tips om je Euroclix saldo te verhogen. Dit gaat je echt helpen om structurele groei te zien!

Overige inkomsten

Ik leverde een spaarboekje met koopzegels bij de AH in en een Perla-boekje. Samen goed voor 54 Euro.

In totaal met de marktplaatsverkopen is er deze maand 66 Euro extra inkomsten. Dit staat nu op de toekomstrekening zolang we nog niet weer gaan aflossen.


Op naar de maand september. Ik heb weer wat nieuwe items op marktplaats gezet. Daarnaast verwacht ik de uitbetaling van Euroclix.



Hoe was jouw zomerperiode? Extra inkomsten of juist extra uitgaven? ;) 

5 opmerkingen:

  1. Extra uitgaven sowieso! Dakkapel moest gerepareerd worden, want de loodvervanger die gebruikt was, was nu al gescheurd op 3 plekken (slecht materiaal). Kostte even bijna 2000 euro extra. Dus moet ik nu ook klussen uit gaan stellen tot volgend jaar :( Eerst nu even de focus op de nieuwe kozijnen erin zetten (is al betaald, krijg ik binnenkort de data voor) en natuurlijk de badkamer afmaken! En dan snel sparen voor nieuwe radiatoren anders heb ik niks en een winter zonder verwarming lijkt me niet ideaal!
    Wat Euroclix betreft had ik juist een hele lekkere maand! Ik verdiende lekker veel clix en maakte ook diverse mensen lid, dus ik was happy! Wel grappig om te lezen dat jouw maand tegen viel, maar je schreef al dat je ook op vakantie was, dat merk je duidelijk meteen in deze verdiensten dat had ik vorig jaar oktober ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig!! Bij mij waren de euroclix juli ook heel slecht en toen bleek augustus nog slechter te zijn. Haha. September wordt goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!