woensdag 6 maart 2013

Tijd van het jaar

Ja, ik weet het... Hoog tijd voor een nieuwe blog. Tijd die er een tijdje niet was, en ook de prioriteit niet. Kort na elkaar twee keer ziek geweest, en alle mama’s weten: ziek zijn met kinderen is haast niet te doen. Maar nu is het (bijna) lente, de zon heeft heerlijk geschenen de afgelopen dagen en dat is zo fijn! Energieboost tot en met.

Ik wil m’n huis opnieuw stijlen, bloemen planten in de tuin en fietsen in het zonnetje. Nieuw, fris, vrolijk! Helaas zijn de weersvoorspellers niet al te optimistisch en verwachten ze weer vorst in/na het weekend. (Zijn jullie trouwens ook zo ‘klaar’ met die zogenaamde grapjes over de vorst en onze a.s. koning?)
Maar ja, met de mogelijke vrieskou dus in opkomst wacht ik nog maar even met de bloemetjes. Zou jammer zijn van m’n geld en tijd als alles kapot vriest. Niet voor niets is het algemeen bekend dat je pas na ‘ijsheiligen’ (na 15 mei) plantjes moet planten. Nog twee maanden wachten... Jammer he?
Ik heb dus maar een takje met bloesem gekocht voor in huis. Ik hang de was weer buiten en leg de warme plaids uit het zicht. Maar wel binnen handbereik, wie weet wat er dit weekend nog gaat komen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!