woensdag 23 december 2020

Afgewezen - nieuwe vacature - kerstvakantie


Even een korte update van mijn kant.

Ik vertelde jullie dat ik weer had gesolliciteerd. Ik was er eerlijk gezegd best trots op dat ik de stap had durven zetten, en het was ook nog echt een leuke brief geworden. Uiteraard een waaruit bleek dat ik volledig aan hun profiel voldeed. Blijkbaar was ik niet de enige... want ik ben afgewezen. Daar had ik wel even de balen in. 

Een paar dagen later zag ik bij een zorginstelling een vacature, en daar heb ik op gesolliciteerd en mocht ik afgelopen maandag meteen op gesprek komen. Dit was een functie voor minder uren, maar dat zou ik met mijn huidige werk kunnen blijven combineren. Ook heel prima wat mij betreft. 
Nu ben ik dus aan het afwachten of ik het geworden ben, voor de kerst hoor ik daar meer over. Spannend.


Verder zijn het gekke weken geweest, dat zal iedereen kunnen beamen.
Ik was ook nog jarig, en kreeg gelukkig een heel fijn cadeau. Een e-reader van Kobo. Heerlijk om erop te lezen moet ik zeggen. Ik dacht dat vroeger ik het niet fijn zou vinden, maar feit is dat ik niet nóg meer boeken in huis wil. We hebben er plenty, want we houden van lezen maar ik wil niet nog meer boekenkasten moeten kopen om ze kwijt te kunnen... Dus nu helemaal blij, want het is heel licht om vast te houden en leest heerlijk weg. Ook in het donker. Gelukkig had ik ooit wat pdfs van boeken gekregen dus kon ik meteen lezen. 

Thuisschool begon bij ons meteen op woensdag, en gelukkig was ik toen vrij. De dagen erna moest ik werken op de praktijk en mijn man had het thuis heel druk met zijn laatste werkdagen voor de vakantie én drie kinderen thuisschool. Ik vermoed dat er wel wat huiswerk gemaakt is, maar dat er ook wel veel 'spelletjesplein' is gespeeld of gechat met klasgenoten. Ach, gelukkig maar twee dagen. 

Heerlijk om nu vakantie te hebben als gezin. Zelf werk ik wel gewoon elke week een paar dagdelen maar dat is prima te doen als man vrij is. Ik zie uit naar de kerstdagen en tijd met ouders en schoonouders. Helaas geen grote familiebijeenkomsten dit jaar, maar de compacte versie maken we ook wat van!


Beste lezers, ik wil jullie graag allemaal een hele bijzondere Kerst wensen en voor 2021 een jaar vol voorspoed, gezondheid en geluk!

6 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Mooi cadeau heb je gekregen. Ik hoop dat de baan bij de zorginstelling iets wordt, ik duim voor je! Fijne dag en een gelukkig nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je wensen. Ben ook heel blij met het cadeau.
      Helaas, ik werd 2e bij de sollicitatie! Wel heel mooi dat ze zo positief over me waren, maar helaas dus geen andere baan erbij.

      Verwijderen
  2. Alsnog gefeliciteerd met jouw verjaardag! Ik duim voor je, voor de andere baan, en ondanks cq huidige situatie fijne feestdagen!
    -Barry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, ik werd helaas tweede. Heel netjes natuurlijk, maar toch helaas geen plek voor mij bij die organisatie op dit moment. Wie weet in de toekomst een nieuwe kans.

      Verwijderen
  3. Voor jou ook de beste wensen voor het komende jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!