donderdag 19 september 2013

Oeps...

Serieus, veel te lang geleden dat ik heb geblogd! In mijn hoofd wel al vele malen wat geschreven, maar nooit op schrift gezet. Bovendien werkte mijn blog-site niet, dus dan wordt het ook een beetje lastig. (nu kan ik wel tekst plaatsen, maar geen enkele opmaak doen. dus sorry voor de lelijkheid!!) Maar nu, goed nieuws en veeeeeel gebeurd. Wij gaan nu echt onze bijdrage leveren aan de economie.

1.) Ons huis is verkocht!
2.) We hebben een ander huis gekocht!
3.) Er moet nog een hoop geklust worden ;)


Oftewel, wij steunen diverse makelaars en notarissen in hun onderhoud. We huren busjes/boedelbakken etc. We steunen de lokale supermarkt met massa's eten voor de verhuisdag. We spekken de bouwmarkten enorm voor tegels, verf en deuren. We huren een aannemer in, die 4 man aan het werkt houdt een aantal weken om een nieuwe badkamer, wc, en nog andere dingen te doen. Oftewel... we doen ons uiterste best om wat geld in de economie te pompen.

Zonder gekheid nu, we zijn enorm blij met ons nieuwe huis. Veel betere buurt en de woning heeft veel potentie. Ruim, licht en leuk ingedeeld. Al met al, heel blij en dankbaar dat dit nu eindelijk gaat gebeuren. Wanneer? Over 2 weken krijgen we de sleutel....dus dat bloggen blijft misschien weer even stil liggen

2 opmerkingen:

  1. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  2. TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN FROM A GENUINE FINANCE COMPANY LAST WEEK. Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com

    I am Mrs,Leores Jazbel by name, I live in United State Of America, who have been a scam victim to so many fake lenders online between November last year till July this year but i thank my creator so much that he has finally smiled on me by directing me to this new lender who put a smile on my face this year 2020 and he did not scam me and also by not deceiving or lying to me and my friends but however this lending firm is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gave me 2% loan which amount is $900,000.00 united states dollars after my agreement to their company terms and conditions and one significant thing i love about this loan company is that they are fast and unique. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine. If you need a genuine loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via Call/Text: +1(415)630-7138 Email: drbenjaminfinance@gmail.com

    When it comes to financial crisis and loan then BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE is the place to go please just tell him I Mrs. Leores Jazbel direct you Good Luck.......................

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!