woensdag 9 september 2020

Extra inkomsten augustus

Vrijdag verschijnt onze blog over de zomerperiode! 

Hieronder staat mijn overzicht van de extra verdiensten in de augustus voor je klaar! 


Door dit overzicht probeer ik zo te laten zien hoe ik dat doe als parttime werkende moeder en als hobbyblogger. Een beetje sprokkelen kan toch leuke bedragen opleveren op jaarbasis. Bovendien wil ik graag eerder van onze hypotheek af. Dus aflossen maar! Hiervoor sprokkel ik dus op verschillende manieren geld bij elkaar en dat stort ik op een aparte spaarrekening. Wanneer ik de 1000 Euro aantik, gaat het rechtstreeks in onze hypotheek. Die is nu trouwens volledig annuïtair, dus wanneer we aflossen gaat het maandbedrag extra hard omlaag. (De rentekosten dalen een beetje, maar de maandelijkse aflossing daalt lekker hard)


Ik probeer dus zoveel mogelijk extra inkomsten te genereren door activiteiten online. Afgelopen maand ging dat zo:

Panelwizard
Er staat nu ongeveer 36 Euro in mijn potje, dit komt omdat ze een keer de uitbetaling over hebben geslagen. Normaal verdien ik hier ongeveer 20-25 Euro per half jaar mee.
Wil je ook lid worden van Panelwizard? Er is weer plek voor nieuwe leden. Klik 
hier. Je krijgt bij aanmelding 1 Euro startkapitaal, en ik ook. Jij kunt jouw kennissen ook weer lid maken. Panelwizard betaalt (meestal) in juni en december uit, ongeacht het bedrag. Het zijn leuke enquêtes en je krijgt 0,10 Euro per vraag. Ook als je na 2 vragen toch niet geschikt bent.

 

Euroclix

Jarenlang was dit een grote favoriet. Weinig ervoor doen en flinke inkomsten. Op dit moment valt het een beetje tegen helaas. Deze website leverde me in augustus ook niet zoveel op namelijk maar 636 clix (nieuw dieptepunt!). Ter vergelijking: juli 719 clix, juni 975 clix, mei 1144 clix, april 2075 clix. Het wisselt nogal zoals je ziet. Ik moet ook toegeven dat bijvoorbeeld bol.com op tot 1 juli geen clix aanbood voor aankopen, dat scheelt natuurlijk wel bij iedereen. Ook doet Wehkamp niet meer mee met clix. Zelf heb ik ook weinig onderzoeken kunnen doen en dat zal voor iedereen gelden in de vakantie. Al met al toch jammer.

Hoe kwam ik aan de punten deze maand? De 10% verdiensten over de clix die al mijn vrienden binnenhaalden was nog steeds vrij weinig: 370 clix. Jullie hebben dus zelf ook goed niet zo goed verdiend. Helaas.

Ik klikte 35 keer op een mailtje, kocht voor 6 clix bij een webshop en verdiende 95 clix met onderzoeken afgelopen maand. Voor creditcardgebruik kreeg ik 115 clix. We doen zoveel mogelijk aankopen met de euroclix-creditcard, en lossen die rekening natuurlijk meteen af zodat het geen geld kost, maar wel gratis clix oplevert. (Je krijgt 25 clix daarvoor, per 100 Euro die je uitgeeft.) Tot slot won ik nog 5 clix met ‘lotteryclix’.

 
Nu zit ik totaal op de 19399 clix. Dit ongeveer 276 Euro waard. BIJNA ben ik nu bij de 20.000 clix die me 325 Euro op gaan leveren. Ik hoopte dit rond juni/juli te halen, maar dat is flink mislukt. Helaas! Hopelijk wordt het dan op 1 oktober. Wil jij ook lid worden, via deze link krijg je meteen 150 clix. 
Tips om je saldo te verhogen?

 


Marktplaats en minimaliseren

Ik verkocht voor 5,00 Euro deze maand een donald duck pocket. Verder ruimde ik boeken op (gaf ze weg). Ik gaf ook veel kinderkleding weg die te klein was geworden en ben nu nog bezig met de spelletjes en het speelgoed uit te dunnen. Zelfs verzorgingsproducten die we hebben geprobeerd maar die toch niet bij ons passen (qua geur of reactie erop) heb ik weggegeven via een weggeefhoek. Beter nu ze nog goed zijn weggeven, dan over een paar maanden in de prullenbak doen.

 

Overige enquêtebureaus

Factsnapp bevalt mij erg goed. Er staat nu al weer 6,50 Euro klaar voor de volgende uitbetaling (dec) Leuk zeg! Ze doen leuke en heel korte enquêtes voor 0,10 Euro per vraag. Jij kunt zelf ook je vrienden hiervoor weer uitnodigen met jouw eigen link om wat extra’s te verdienen. Vaak ben je binnen 2 minuten klaar met hun vragenlijst, handig op de wc ;) Via deze link kun je direct lid worden.
Opinionbar staat nu 3,25 Euro in de wacht. 
Bij GFK heb ik inmiddels alweer 1290 punten klaarstaan, op weg naar de volgende bon (2000 punten).


Overige inkomsten

Geen overige inkomsten in augustus.

Na deze maand is op de aflosrekening in juni ook weer een beetje gegroeid. Er staat nu 317 Euro te wachten. We blijven doorgaan, er komt vast wel weer een betere tijd aan.  

Hoe was jouw maand augustus aan extra inkomsten?

3 opmerkingen:

  1. Ik had idd ook erg weinig onderzoeken! Altijd erg jammer, maar vanaf nu wordt dat vast wel weer meer! Aangezien de vakantietijd weer voorbij is. Ook hoop ik net als jij de 20.000 clix te bereiken op 1 oktober. Ik moet er nog net iets meer dan 1400 dus dat zou wel haalbaar moeten zijn, mits de onderzoeken en 10% van je vrienden dan wel een beetje meewerken. Ik ga het toch maar wel laten uitbetalen als ik nu de 20.000 bereikt hebt, heb ik besloten. Eerst wilde ik doorgaan tot 850 euro, maar dat duurt me voor nu toch nog te lang. Ik had verwacht dat het wat sneller zou gaan. Wie weet volgend jaar! Als ik nog wat vrienden kan aanbrengen dat het dan weer sneller gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had weer eens een goede maand van de clix, al zit jij een stuk hoger gemiddeld als ik. Marktplaatsverkopen hier op een laag pitje, gaan we weer aan werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je overzicht! Doe je alleen met bovenstaande programma's mee? Ik heb over het algemeen het idee dat er nu tijdens corona minder enquetes beschikbaar zijn op alle platformen. Ik ben zo'n freak die een maandelijks gemiddelden bijhoudt per programma, overal valt het tegen. Ook qua aantal mails en de vergoeding daarvan. Vaker 0.05 cent ipv 0.1. Je potje bij Panelwizard is wel fijn! Die staat bij mij pas op 17. Alleen Euroquestions heeft mij dit jaar positief verrast. Al met al bereik ik hopelijk 800 euro van januari tot en met december. Hopen op een beter 2021 in alle opzichten! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!