donderdag 11 juni 2020

Tuin update

Voor de tuin-fans onder jullie, een korte update!

Hoewel ik niet elke dag foto's maak van het schaaltje frambozen wat ik oogst, heb ik toch regelmatig een hoeveelheid zoals hieronder. Zeg 4x in de week oogst ik frambozen.
Er zijn nog een aantal struiken 'onderweg' dus voorlopig blijft de oogst nog wel even op dit level denk ik. 


De laatste radijs, flinke knoepert. Lekker in de sla. Je schijnt er zelfs radijssoep van te kunnen maken, maar dat lijkt mij niks. Ik houd niet zo van radijs. Een klein stukje in de sla vind ik wel oke, maar teveel schuif ik door naar mijn man ;)


Hoewel allang niet meer op z'n mooist, is de rozenstruik nog steeds magnifiek. In het verleden ben ik nooit zo goed geweest met rozen, maar om dit in stand te houden moet ik toch eens gaan zoeken naar de beste manier om rozen te snoeien! 



De moestuin begint ook steeds voller te worden. De courgetteplanten komen binnenkort met hun eerste bloemen lijkt het. De bietjes zijn bijna klaar om te oogsten. Ik ben benieuwd & houd jullie op de hoogte!

Zijn er bij jullie nog leuke dingen gebeurd in de tuin?

5 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk zeg die frambozen, wat een rijkdom om daar iedere keer van te mogen plukken. Het enige wat we dit jaar hebben is een goedlopende aardbeienplant. En wat tomatenplanten maar die doen nog niets op dit moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ging door de hel in mijn huwelijk toen ik een getuigenis tegenkwam van een dame genaamd Daiva, ze beschreef hoe ze haar relatie kon redden met de hulp van een spreukster genaamd Dr. Ajayi omdat haar man haar verliet voor een andere vrouw zonder hen met een misverstand van enige betekenis, maar de betoverster Dr. Ajayi, die gezegend is door zijn voorouders, hielp met de kracht van het spellen van spreuken en haar man kwam terug en zei dat hij niet wist wat hem overkwam, ik had een bijna vergelijkbare zaak omdat mijn man wil te vullen voor een scheiding, maar ik wil geen gebroken huis omdat we al 15 jaar samen zijn na het lezen van Daiva-getuigenis.Ik nam contact op met de spell-caster Dr. Ajayi en legde mijn situatie aan hem uit, hij vertelde me een aantal dingen die moesten worden gedaan en Ik volgde zijn instructies op na een week van betovering, mijn man vertelde me dat hij spijt heeft van alle pijn die hij mij en de kinderen heeft beloofd dat hij allemaal aan onze zijde zal staan ​​en sindsdien leven we in vrede e. Als je een soortgelijk probleem hebt als het mijne of een ander probleem in het leven, of het nu gaat om werk-, school- of gezondheidsgerelateerde problemen, neem dan contact op met Dr. Ajayi, de spreuk-caster, zijn werk is 101% gegarandeerd. E-mail: drajayi1990@gmail.com Viber of Whatsapp: +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn naam is Dominik.Ik wil een geweldige man bedanken die bekend staat als Dr Ajayi, hij is een krachtige spreukmaker en heeft veel mensen over de hele wereld geholpen met verschillende huwelijksproblemen.Ik stond voor een scheiding toen ik meer te weten kwam over de grote spreukenmaker Dr. Ajayi, ik hou echt van mijn vrouw en wil niet dat we scheiden, dus ik vraag de spreukmaker Dr Ajayi om hulp, hij heeft een liefdesbetovering voor mij voorbereid en mijn vrouw heeft de scheiding binnen 3 dagen afgeblazen ... Als je problemen hebt in uw relatie en u een snelle en duurzame oplossing wilt, kunt u contact opnemen met Dr Ajayi op e-mail: drajayi1990@gmail.com of Whatsapp / Viber-nummer: +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedendag allemaal, ik wil de ervaring die ik heb delen met een spreukenmaker genaamd Dr Ajayi, hij is een zeer krachtige man gezegend door zijn voorvader om mensen met verschillende levensproblemen te helpen, ik ging door de ergste fase van mijn leven omdat mijn man vertelde me dat hij uit het niets wil scheiden, ik vroeg hem waar ik het mis ging, maar hij gaf me geen antwoord in plaats daarvan ging hij het huis uit dit was echt raar dus ik zoek hulp toen ik dr. Ajayi ontmoette spell caster online, ik legde mijn toestand aan hem uit, na enig overleg kwam ik erachter dat mijn man bij zijn secretaresse op het werk is en hij is in haar ban, de grote spell caster vertelde me wat er moest gebeuren en ik volgde zijn instructies. Tegenwoordig ben ik een trotse vrouw, want mijn man is bij mij thuis en we verwachten ons tweede kind allemaal dankzij dr. Ajayi, de spreukenmaker, als je de hulp nodig hebt van een spreukenmaker voor welk probleem dan ook, is dr. Ajayi de goede persoon voor een perfect en betrouwbaar resultaat. Neem contact op met zijn e-mail: drajayi1990@gmail.com of Viber \ WhatsApp-nummer: +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe ik mijn man terugkreeg..........DE BESTE MANIER OM TE Winnen en je ex-echtgenoot te krijgen MET DE HULP VAN DR OGUGU KRACHTIGE EN DRINGENDE LIEFDESPELL MET 100% GARANTIE Mijn man heeft me de afgelopen maanden in de steek gelaten nu, en weiger terug te komen omdat hij werd vastgehouden door een vrouw die hij net ontmoette, daarvoor heb ik geleden en het was een worsteling, maar ik besluit alles in het werk te stellen om ervoor te zorgen dat mijn man en ik kwam weer bij elkaar zoals vroeger, toen ging ik daar online. Ik zag zoveel goede gesprekken over deze spreukgebruiker wiens e-mail solutiontempledrogugu@gmail.com is, dus ik moest contact met hem opnemen en mijn probleem aan hem uitleggen en in slechts 48 uur als hij heeft beloofd, mijn man kwam thuis en zijn gedrag was terug naar de man met wie ik getrouwd was. Ik kan de spreukgieter niet genoeg bedanken voor wat hij voor mij heeft gedaan, ik ben zo dankbaar en ik zal nooit stoppen om zijn naam op internet te publiceren voor het goede werk dat hij voor mij heeft gedaan, nogmaals, zijn e-mail hem direct.. solutiontempledrogugu@ gmail.com of bel/WhatsApp:+2347011196745http://www.facebook.com/Dr.ogugu4/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!