dinsdag 16 juni 2020

Betere beloning bij enquetebureau

Regelmatig houd ik lezers op de hoogte van mijn extra inkomsten die ik elke maand bij elkaar sprokkel. Ik verkoop dingen op marktplaats en vul enquêtes in bij allerlei online bureaus waar ik geld of cadeaubonnen voor krijg. Ik werk met Euroclix waar ik op mails klik en via hun site dingen koop of afsluit. Over veel enquêtebureaus ben ik enthousiast, en ik deel ook eerlijk mijn mening op mijn blog als ik niet zo enthousiast ben. 

Meerdere kleine inkomstenbronnen, 
maken een grote spaarrekening

Nu heb ik een leuk nieuwtje, namelijk het bureau opinionbar heeft zijn voorwaarden gewijzigd. Dit betekent dat je vanaf nu ook een kleine tegemoetkoming krijgt als iemand via jouw link lid wordt. Eerder was dit nog niet zo!

Het is wel duidelijk dat ze op dit moment nog in de ‘transitiemodus’ zitten, want hun website is nu deels in het Nederlands en deels in het Engels. Toch zijn alle vragenlijsten gewoon in het Nederlands, dus maak je geen zorgen.

Word dus zelf lid en/of maak via je persoonlijke vriendenlink ook weer jouw vrienden lid. (Die link vind je wanneer je bent ingelogd op hun website.) Succes met je vragenlijsten!

1 opmerking:

Leuk dat je reageert!