zaterdag 29 februari 2020

Leuke dingen

Hoewel ik wat onrust voelde over de boodschap van het UWV, ben ik daar mede dankzij jullie tips toch overheen gestapt. Zelfs toen ik in een week 3 afwijzingen op sollicitaties kreeg, moest ik even slikken maar kon weer door. Het ligt niet aan mij. De banen liggen hier niet voor het oprapen en de animo voor elke baan is groot.

Lichtpuntjes!


Even de focus op leuke dingen!
- ik heb nog een hele leuke sollicitatie lopen waarvoor ik goede hoop heb. (spannend)
- mijn man heeft wel een nieuwe baan, dichter bij huis en gunstige voorwaarden. Heel fijn!
- als de zon schijnt is het zo heerlijk buiten. De lente dient zich aan!
- vakantie is net voorbij en het was leuk. Ondanks de vele regen.
- deze week komt de architect bij ons huis kijken en een proefontwerp maken voor onze aanbouw.
- de kinderen gaan bijna weer naar school dus ik krijg ook weer dingen gedaan (zoals solliciteren).
- over twee weken komen onze nieuwe banken. Ik kan niet wachten!

Kun jij drie leuke dingen noemen van de afgelopen week of de komende week?

12 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n korte positieve update tussendoor! Groot gelijk dat je je focust op de leuke dingen. Daar wordt iedereen blij van! 1. Ik ben afgelopen week lid geworden van de bieb, zelf. Toen het gepland stond om te gaan merkte ik dat ik er heel veel zin in had en dus ook pas hoe erg ik het blijkbaar gemist had!
    2. Ik behaalde afgelopen week mijn uitbetaling drempel van mijn blog, dus krijg in maart weer betaald! 3. De belastingaangifte kan weer gedaan worden! Dus ik weet bijna hoeveel geld ik terug ga krijgen dit jaar. Helaas nu even storing dus nog even geduld. Want ik moet inkomsten uit overige natuurlijk wel invoeren. En dat kan dan weer niet in de app helaas. Maar ondertussen ga ik lekker artikelen schrijven en lezen en video's/ tv kijken, en ik ben bezig met een tweede blog installeren/opstarten. Dus ik vermaak me wel vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lekker zeg! Ik werd ook blij van de belastingaangifte op zondagavond.
      Waar ga je een tweede blog over schrijven?

      Verwijderen
    2. Dat vertel ik komende zondag uitgebreid in een artikel! Ha wat fijn dat jij er ook blij van werd! Ik ben er inmiddels ook blij van geworden, ook daarover komt komende week een artikel online, ben druk geweest met schrijven gisteren de hele middag! Alles voor komende week staat inmiddels alweer ingepland! Net het laatste gedaan.

      Verwijderen
  2. * Deze week de knoop doorgehakt, ik ga na 22jaar op zoek naar ander werk. Dood eng en erg spannend ! Maar ook tijd voor een nieuwe uitdaging.
    * Ook mijn man heeft per 1 mei een nieuwe baan. In loondienst voor 4 dagen. De overige dag blijft hij als zzp' er werken.
    * Sinds vorige week weer begonnen met yoga. Heerlijk, eerst de yin - en relaxyoga en over een tijdje weer de intensieve yoga !
    * Vandaag lekker relaxt doen waar ik zin in heb.
    * Morgenavond naar de film met een vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karin, heel spannend lijkt me! Maar het klinkt alsof je er goed over nagedacht hebt. Succes met zoeken naar die nieuwe baan!
      Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man. Ook fijn lijkt me.
      Fijne week gewenst!

      Verwijderen
  3. Heel goed die focus op leuke dingen. Voordeel is ook dat je dan een leukere sollicitant bent en dus meer kans maakt bij de banen die er wel zijn. Je hebt me geïnspireerd tot het schrijven van een Dingen-waar-ik-blij-van-word-blog, dankjewel daarvoor, dat was alweer lang geleden.
    Om ook hier een (ander) antwoord te geven op je vraag:
    + ik heb gisteren losse jasmijnthee gehaald en inmiddels al heel wat koppen heerlijke geurige thee gedronken.
    + met enige regelmaat scheen de zon, daar geniet ik altijd van en nu extra omdat we sinds kort zonnepanelen hebben.
    + ik las een heel mooi boek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed punt. Dankbaar zijn helpt zeker mee denk ik!

      Fijn dat het jou ook inspireerde. Zonnepanelen helpen je om nog meer zon te willen ja, grappig he.
      Ik las trouwens ook een mooi boek inderdaad. én ik heb er nog een deel 2 van liggen. Dus dat vooruitzicht is ook heel leuk!

      Verwijderen
  4. Altijd fijn; leuke dingen!
    *Deze week hadden we vakanytie en deed ik echte vakantiedingen met de jongen!
    *Kwamen we heel ver met de laatste klusdingen. Deze week afronden!
    *Mijn eerste Google Adsense Uitbetaling op mijn rekening gestort!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Balen die afwijzingen. Als blogger moet ik vaak pitchen op opdrachten, en het is nooit leuk als je dan wordt afgewezen vind ik. En het went ook niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen.,
    Ongelooflijk, maar ware God is altijd groot. Na verschillende afwijzingen van mijn aanvraag door de bank, kreeg ik een lening dankzij deze zeer eerlijke Mr .Sandijs KUPLENS. Voor meer informatie, neem gewoon contact met haar op via e-mail op : sduplens@gmail.com
    Het biedt leningen van 3.000€ tot 3.000.000€ aan iedereen in staat om terug te betalen met rente tegen een lage rente van 2% twijfel niet aan dit bericht. Het is een perfecte realiteit. Geef de boodschap door aan je geliefden die in nood zijn.
    Moge God je zegenen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!