dinsdag 4 februari 2020

Extra inkomsten januari

Mijn overzicht van de extra verdiensten in de eerste maand in 2020 staat voor jullie klaar! 

Eerdere jaren deed ik dit ook al en ik blijf het doen. Elke maand een overzichtje maken met de financiële voortgang. Leuk voor jullie, maar ook heel nuttig voor mezelf. Want zo houd ik het extra goed bij.

Bovendien probeer ik zo te laten zien hoe ik dat doe (naast het huidige net-verhuisde, werkloze- en toch drukke- leven) als moeder en als hobbyblogger. Een beetje sprokkelen kan toch leuke bedragen opleveren. Bovendien wil ik graag eerder van onze hypotheek af. Dus aflossen maar! Hiervoor sprokkel ik dus op verschillende manieren geld bij elkaar en dat stort ik op een aparte spaarrekening. Wanneer ik de 1000 Euro aantik, gaat het rechtstreeks in onze nieuwe hypotheek. Die is trouwens volledig annuïtair, dus wanneer we aflossen gaat het maandbedrag extra hard omlaag. (De rentekosten dalen een beetje, maar de maandelijkse aflossing daalt lekker hard)

Hoe ziet het eruit bij ons? Kort geleden zijn we verhuisd vanuit Den Haag naar de Veluwe. Dus ja, de laatste tijd vliegen de uitgaves ons om de oren. Lampen die in ons oude huis hingen passen hier niet, wat extra schroeven of verf nodig, hoge kosten voor de energie in dit huis (energielabel F).

Ik probeer dus zoveel mogelijk extra inkomsten te genereren door activiteiten online. Recent ontdekte ik wat –voor mij nieuwere- enquêtebureaus die betrouwbaar zijn in hun uitbetalingen.

Panelwizard
Er staat nu nog 13 Euro in mijn potje, klaar voor de uitbetaling in juni.  
Wil je ook lid worden van Panelwizard? Er is plek voor nieuwe leden. Klik hier. Je krijgt bij aanmelding 1 Euro startkapitaal, en ik ook. Jij kunt jouw kennissen ook weer lid maken. Panelwizard betaalt altijd in juni en december uit, ongeacht het bedrag. Het zijn leuke enquêtes en je krijgt 0,10 Euro per vraag. Ook als je na 2 vragen toch niet geschikt bent. 


Euroclix
Dit leverde me in januari 2418 clix op. Ter vergelijking: december 1827 clix, november 1690 clix, oktober 1584 clix, september 1528 clix en augustus 1053 clix. Het wisselt nogal zoals je ziet.

Hoe kwam ik aan die punten? Drie nieuwe vrienden/leden aangebracht deze maand (=450 clix en de 10% verdiensten over de clix die al mijn vrienden binnenhaalden. Dit was 599 clix. Jullie allemaal hebben dus zelf ook aardig verdiend!). Deze inkomsten zijn dus echt passief, want ik hoef er niks voor te doen! Ik hoop voor jullie dat je ook wat vrienden enthousiast kan krijgen en op die manier slapend rijker wordt.

Ik klikte 28 keer op een mailtje, kocht voor 104 clix bij een webshop en verdiende 165 clix met onderzoeken afgelopen maand. Voor het oversluiten van ons internet kreeg ik 800 clix. Voor de creditcard kreeg ik bijna 272 clix. We doen zoveel mogelijk aankopen met de euroclix-creditcard, zeker nu, en lossen die rekening natuurlijk meteen af zodat het geen geld kost, maar wel gratis clix oplevert. Je krijgt 25 clix daarvoor, per 100 Euro die je uitgeeft.

Nu zit ik totaal op de 9055 clix. Dit ruim 126 Euro waard. Toch laat ik dat nog even staan. Ik spaar door voor de 20.000 clix wat me 325 Euro op gaat leveren. Ik hoop dit rond juli te halen, wanneer het zo lekker blijft gaan misschien nog iets eerder.

TIP: De laatste maanden was ik voor ons nieuwe huis allerlei verzekeringen en leveranciers aan het afsluiten en internet. Omdat ik dit via de website van Euroclix doe, levert het me op termijn nog wat leuke hoeveelheden clix op, vaak tussen de 600-1000 clix. Het duurt vaak wel lang voor die clix worden bijgeschreven dus dat moet je goed in de gaten houden. Tips om je saldo te verhogen?

Marktplaats

Ik verkocht voor 18 Euro deze maand. Een setje spotjes en een wasmachine lekbak die we niet meer nodig hadden. Ook ging mijn dochters oude fiets naar een goed doel en gaf ik veel kleding weg. Er ligt nog veel meer klaar om naar het leger des heils en de kringloop te gaan. Dingen die we in dit huis toch niet meer nodig hebben.  

Factsnapp
Een van de nieuwere enquêtebureaus waar ik lid van ben geworden is Factsnapp. Ze doen leuke en heel korte enquêtes voor 0,10 Euro per vraag. Mijn spaarpotje staat in korte tijd al op 20 Euro en dat krijg ik in juni uitbetaald. Top! (Deels vragenlijsten maar ook nieuwe mensen die zich hebben aangemeld via mij)

Overige inkomsten
Geen overige inkomsten deze maand. Helaas pindakaas.

Totaal staat er nu 147 Euro op de aflossingsrekening. Nog even flink doorsparen voor de volgende 853 Euro zodat ik een aflossing op mijn nieuwe hypotheek kan doen! Ik heb geen idee of ik dat dit jaar wel kan behalen eigenlijk, maar ik blijf mijn best doen.
Ik hoop deze week of volgende week nog wat te bloggen over ons nieuwe huis.

Hoe was jouw maand januari?

10 opmerkingen:

  1. Dankzij dit artikel toch maar eens aangemeld voor panelwizard, kijken of het wat voor mij is. Volgende keer ga ik eens kijken naar de factsnapp.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn januari lijkt qua clix op jouw december! Dus het viel me stiekem een klein beetje tegen, want de laatste tijd zat ik steeds boven de 2000 clix, dus stiekem hoop ik dat deze maand mijn 800 clix voor het overstappen van de zorgverzekering worden bijgeschreven. (dat was een leuke aanbieding!). Dat zou natuurlijk in 1 klap alles weer helemaal goed maken. Ik bracht 2 vrienden aan dus dat was ook fijn, dat waren de eerste 2 van dit jaar! Hopelijk volgen er nog velen!
    Ook net vandaag een uitbetaling gehad van cashbackkorting, 25 euro, dus dat is lekker!
    Ben benieuwd naar je artikel over het nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaat ook lekker bij jou. Het valt me altijd op dat jouw vrienden via euroclix maandelijks veel meer puntjes opleveren, de 10% die je elke maand op de 1e krijgt zeg maar.

      Verwijderen
  3. Voor mijn gevoel lig ik met Euroclix nét iets achter op schema. Maar als ik rond de zomer op 25.000 clix kan zitten valt het wel weer mee. Even afwachten dus maar!
    Ja dat valt mij idd ook op! Blijkbaar zijn mijn aangebrachte vrienden net iets actiever? Kan me bijna niet voorstellen dat ik er inmiddels meer aangebracht heb dan jij. Anders zou dat het kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk idd dat jouw vrienden wat actiever zijn. Ik heb er best veel inmiddels, geen idee hoeveel eigenlijk. Zou lekker zijn als je in de zomer 25.000 hebt! Ik ga voor 20.000 clix in juli. Als ik het eerder heb spaar ik misschien door voor de 50.000 clix. Zou wel heel mooi uitkomen in dit jaar. Maarja, we zullen zien!

      Verwijderen
    2. Ik laat pas uitbetalen bij 50.000 clix. Mijn streven is om dat eind dit jaar te halen, vandaar dat ik in de zomer graag de 25.000 wil halen! Hopelijk haal je je doel van de 20.000 clix lekker snel! Ja 850 euro is een mooi bedrag!

      Verwijderen
  4. Dankzij jouw link lid geworden bij Factsnapp, maar sinds mijn aanmelding vorige week vrijdag nog maar 1 vraag kunnen invullen. Ik heb alle profielgegeven ingevuld, maar er zijn steeds geen onderzoeken beschikbaar. Hoe heb jij zo snel die €20,- verdiend?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, leuk dat je ook meedoet! Soms is het een beetje geduld hebben. Ik heb soms een paar weken niks, en dan opeens 3 onderzoeken in een week. Ik ben in november begonnen. Daarnaast zijn er dus wel een aantal mensen via mij lid geworden. Dus die ene euro startkapitaal krijg ik dan ook. Misschien helpt dat jou ook?

      Verwijderen
  5. Gegarandeerd 2% snelle leningen

    ROBINSON LOAN KREDIT (met meer dan 35 jaar ervaring) is een particuliere kredietverleningsorganisatie die financiële diensten biedt met flexibiliteit die uw dagelijkse bank niet kan bieden. De belangrijkste leningbedragen variëren van $ 5000 tot $ 1000000 tot de eerste keer dat timers afhankelijk zijn van het verloop van de lening. Met een maximale / maximale looptijd van 1 tot 30 jaar. Als u geïnteresseerd bent in een van de volgende zaken, neem dan contact met ons op via (robinsonloankredit@gmail.com) voor onmiddellijke registratie

    Bedrijfsnaam: Robinson-krediet
    Bedrijf e-mail: robinsonloankredit@gmail.com
    WhatsApp: +1(518)219-0838

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!