dinsdag 4 juni 2019

De extra inkomsten van mei


Mei vloog voorbij!

Hierbij het inkijkje in mijn extra inkomsten over de maand mei.


Panelwizard
Een paar leuke enquêtes gehad de afgelopen maand. Er zit nu al 17 Euro in het potje. Weer 2 Euro meer dan vorige maand. Ik verwacht in juni een uitbetaling voor een deel van dit bedrag.

Wil je ook lid worden van Panelwizard? Ze staan weer open voor nieuwe leden. Klik hier. Je krijgt 1 Euro startkapitaal, en ik ook. Ze betalen altijd in juni en nov/december uit, ongeacht het bedrag dat je verdiende.

Euroclix

Een prima maand gehad. Totaal kreeg ik in mei 2197 clix beschikbaar. Minder dan vorige maand maar toch wel een leuke score. Ter vergelijking: april was 2480, maart 1737 clix, februari 3067 clix, januari 2463 clix, december 1065.




Hoe kwam ik aan de punten? Ik kon met veel onderzoeken meedoen. Het leverde me bovendien 750 clix op. Daarnaast 94 clix voor online aankopen, 44 clix voor klikken op mails. Creditcardgebruik kregen we 171 clix voor (vakantie met de creditcard betaald). Totaal kreeg ik drie nieuwe vrienden, goed voor 450 clix.  

Uiteraard kreeg ik ook de 10% over clix die alle vrienden verzamelden die maand. Omdat zij via mij lid zijn geworden levert dit een klein beetje passief inkomen op. Dit was 613 clix. Deze inkomsten zijn dus echt passief, want ik hoef er niks voor te doen. Dat kun jij dus ook proberen! Promoot Euroclix eens bij wat vrienden die wel van vragenlijsten houden, en een zakcentje willen verdienen. Geef ze jouw persoonlijke link per mail of sms en nodig ze uit. Je hoeft er zeker geen blog voor te hebben.


Aan het einde van de maand zat ik op de 15153 clix. Mooi! Dit zou een uitbetaling van 220 Euro waard kunnen zijn. Het is verleidelijk om te laten uitkeren, maar toch ben ik aan het doorsparen tot de 20.000 clix. Dan wissel ik ze in en krijg ik 325 Euro. Ik heb in mijn doelen voor 2019 staan dat ik weer een betaling van 325 Euro via Euroclix wil verdienen. Ik ben gelukkig goed op weg.

In totaal verdiende ik 2017 wel 8900 clix, in 2018 zelfs 22848 clix. Stijgende lijn dus!


TIP: Mocht je nu balen van de hoeveelheid Euroclix die jij hebt binnengehaald afgelopen maand? Neem echt even een kijkje bij mijn tips om je Euroclix saldo te verhogen. Dit gaat je echt helpen om een stijgende lijn te zien!



Marktplaats

Niks verkocht.


Overige inkomsten

Niks aan overige inkomsten ontvangen. Helaas pindakaas. Volgende maand verwacht ik wel een uitbetaling dus gemiddeld genomen gaat het nog oké.  


Ik ben niet zo wel tevreden over de afgelopen maand alles bij elkaar genomen. Maar dat is te begrijpen, het was ook vakantietijd en best vol met vanalles. Het kan niet elke maand een topmaand zijn. We gaan gewoon langzaamaan vooruit!



Hoe ging het bij jou in mei?


6 opmerkingen:

  1. Bij mij gingen mijn clix goed in mei. En ook mijn tweedehandsverkopen waren top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, jij had een supermaand! En heel veel clix, leuk die stijgende lijn!

      Verwijderen
  2. Dat gaat echt lekker met die clix, mooi!! Die 325 euro komt steeds dichterbij :D

    Ik ben nu op weg naar de 850/50.000 clix. Met een beetje geluk red ik dat net voor/op/na de huwelijksreis. Dan kan ik het geloof ik ook wel extra goed gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lekker vooruitzicht ja! Rondom een bruiloft gaat het geld er snel uit ja. Succes met alles eromheen!

      Verwijderen
  3. Bagger! Ik had nog geen 1000 clix helaas :( 900 nogwat. Weet even niet meer precies het aantal (komt zondag online). Dus dat viel me wel tegen. Uitbetaling van Panelwizard was 4,70 euro. En er zit nu alweer een euro in mijn account. dus dat is wel ok. Maar jouw verdiensten zien er weer goed uit! Lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He wat jammer. Soms zit het een maandje niet mee he. Heb ik ook vaak helaas. Ik ga deze maand nog even snel wat spullen op marktplaats zetten in de hoop op wat verkopen.

      Verwijderen

Leuk dat je reageert!