zaterdag 25 augustus 2018

Lichte zomer

Deze zomer was ik weer twee weken in Afrika voor mijn werk. Ik nam een leesboek mee en een studieboek. De roman had ik voor 0,50€ op de vrijmarkt van Koningsdag gekocht.

Eenmaal uitgelezen gaf ik ‘m aan een reisgenoot, zo was ik meteen weer wat lichter voor de terugreis. Ik reisde met slechts 21 kg terug naar huis! (Terwijl ik recht had op 2x 23kg)



Na Afrika ging ik door naar de camping, ik nam een ander boek mee (gekregen van de weggeefgroep). Deze had ik snel uit, en ik ruilde ‘m om op de camping. Daar stonden een hoop boeken om te lenen/ruilen. De eigenaar had een flinke voorraad opgekocht bij de bieb. Ook voor kinderen was er genoeg te lezen. (Vooral paardenboeken, haha) Mooi concept dus! 

Ik las ongeveer 4 extra boeken van schrijvers die ik leuk vind. Oa James Patterson, Danielle Steel en Harlan Coben. Uiteindelijk ging ik zonder romans weer naar huis. Heerlijk verrijkt en licht reizen zo! 

Hoe heb jij jouw zomer ervaren? 


1 opmerking:

  1. Heerlijk! Ik heb twee boeken uitgelezen deze vakantie en die zijn door naar....mijn man. Dus niks lichter geworden. Wel een hele fijne vakantie gehad. Maar eh...ik mis nog wat, wat betreft de reis naar de Afrika, ben toch wel benieuwd wat doet. Mooi kans hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!