woensdag 27 juni 2018

Gastblog: creativiteit omzetten in een webwinkel


Dit is een gastblog van Miranda, van Taxx Lifestyle

Leuk dat ik hier een stukje mag schrijven over mijn webshop Taxx Lifestyle. Ik zal beginnen met mezelf even voor te stellen. Ik ben Miranda, 40 jaar oud en getrouwd met Martijn. We hebben twee zonen van negen en zes jaar oud. Samen met mijn gezin en twee poezen wonen we in een kleine stad aan de rand van de Betuwe.



Naast mijn gezin en parttime job als warehouseplanner bij één van de grootste logistieke dienstverleners van de wereld, heb ik van jongs af aan al een passie voor interieur en creatief bezig zijn. Na in het verleden heel veel meubeltjes te hebben opgeknapt en verkocht te hebben, heb ik mijn hobby nu wat verkleind en wat overzichtelijker gemaakt. Wel zo handig met een gezin, twee opgroeiende kinderen en een blog waar ik schrijf over ons gezinsleven.

           


Door mijn voorliefde voor interieur en creatief bezig zijn, is ooit Taxx Lifestyle ontstaan. Het begon met een creatieve blog op www.taxxlifestyle.blogspot.nl. Nu heb ik ook een webshop www.taxxlifestyle.nl, waar ik originele handgemaakte papierenslingers verkoop. Sinds april 2015 heb ik hier een KVK-nummer aangehangen en is het officieel een bedrijf. 

Het blijft niet alleen bij slingers, maar zo maakte ik het verleden mooie handgeschilderde naamborden. Ook de stoere industriële waxineblokjes van pallethout zijn nog steeds populair. En zo heb ik nog wel tig andere ideeën in mijn hoofd, waar ik helaas de tijd en de energie nog niet voor heb gevonden om ze uit te werken. Ik doe ook dingen op aanvraag.



Maar de slingers zijn toch wel het populairste artikel en ook mijn eigen persoonlijke favoriet. Vooral de naamslingers zijn erg populair als origineel kraamcadeau. Maar ook de verjaardagslingers met vrije tekst zijn erg gewild voor kinderverjaardagen, omdat je ze heel persoonlijk kan maken. Het geeft me dan ook voldoening als ik mensen blij maak met een slinger gemaakt met hun eigen specifieke wensen.








Ben jij op zoek naar een origineel kraamcadeau, een persoonlijke naamslinger of vind je het leuk om je interieur op te leuken met een persoonlijke quote in de vorm van een vintage papierenslinger? Neem dan eens een kijkje in mijn webshop
Ook voor leuke originele woonaccessoires, zoals de waxineblokjes ben je aan het goede adres. Voor inspiratie of ideeën kun je ook terecht op mijn blog www.taxxlifestyle.blogspot.nl
Mocht je het ook nog leuk vinden om te lezen over mijn persoonlijke interesses neem dan eens een kijkje op mijn blog www.taxxlifeblog.nl, hier schrijf ik over mijn gezin, financiën, duurzaamheid, sporten, gezond eten, creativiteit & interieur.


Ik heb Miranda's blog een tijdje geleden ontdekt, en ik vind het knap hoe zij haar tijd weet te verdelen over gezin, blogs en eigen webshop. Haar slingers vind ik echt heel creatief! Super dat je dit doet, Miranda! Bedankt voor je verhaal. 

1 opmerking:

Leuk dat je reageert!