woensdag 7 maart 2018

Interview voor 'Fijn leesvoer'

Jij wist het vast al, dat mijn blog fijn leesvoer is ;) De blogger achter 'Simpel & Rijk Leven' vindt dat dus ook. Daarom deed ik mee aan een interview voor de rubriek 'Fijn leesvoer'.
Hartstikke leuk om te doen, en om te zien wat daaruit voortkomt. Zo herkende een moeder van school mij, na het lezen van mijn verhaal en het zien van de foto. Grappig! 

Als je het leuk vindt om meer te lezen over wie ik ben, en wat er achter mijn blog zit kun je hier het artikel over Mom4life blog lezen!

Heb je nog dingen gemist? Of nog vragen? Laat het me weten in een reactie!


2 opmerkingen:

  1. Leuk interview :) Ik vind het zo grappig hoe blogs zich kunnen ontwikkelen. Jij bent van mama blogger naar finance blogger gegaan. Zelf ben ik begonnen als groene blog, toen daarna meer over besparen en nu inmiddels zijn mijn interesses wéér verandert (en weet ik nog niet zo goed hoe ik verder wil met de blog)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!