vrijdag 3 november 2017

Inkomsten oktober

Niet iedereen vindt dit de meest interessante posts. Toch plaats ik ze, omdat ik aan het begin van het jaar toegezegd heb om dat te blijven doen. Bovendien kun je zo zien dat ik ook gewoon heel lekker normaal ben, en het soms van de kleine inkomstenbronnen moet hebben om te kunnen aflossen. Misschien wel net als jij! 

Op het laatste randje van oktober verkocht ik nog twee babyslaapzakken, voor 10 Euro. De 'waardeloze buggy' leverde nog 3 Euro op. Totale verkoop dus 13 Euro. Gelukkig had ik mijn jaardoel al eerder in het jaar gehaald, anders zou ik dit echt een triest bedrag vinden!

Dit geld stort ik op de spaarrekening voor een volgende hypotheekaflossing. Er staat nu 225 Euro op. Dus nog even doorsparen voor de 1000 ;)
Inmiddels heb ik ook niet veel meer te verkopen denk ik, dus ik moet het ergens anders vandaan halen.

Misschien probeer ik nog even wat extra spaargeld binnen te harken door een extra bespaar-challenge te doen. Voor mezelf dan! Ik denk er nog even over na..



Qua panelwizard heb ik met een aantal onderzoeken meegedaan. Een onderzoek 'doneerde' ik aan de wederopbouw van Sint Maarten. De andere onderzoeken leverden me tussen de 2-3 Euro op. In december verwacht ik weer een uitbetaling daarvan. (tweemaal per jaar, ongeacht de hoogte van je verdiensten) Hier staat nu 23 Euro klaar.

De maand september was 'zozo' voor de euroclix, maar oktober maakte een hoop goed. Er kwam in een klap een hoop clix binnen door mensen die zich via mijn linkje aangemeld bleken te hebben. Inmiddels zit ik ruim over de 5800 clix heen. Eerder wilde ik het inleveren bij 5000, om zo de 70 Euro te incasseren. Maar nu ik er in korte tijd 'dik' overheen ben gegaan, ga ik proberen om geduldig te zijn en door te sparen voor 10.000 clix (=150 Euro). Ik hoop binnenkort nog wat clix van onze liefde-trip naar Praag binnen te krijgen.

Hoe liepen jouw inkomsten in oktober? Nog leuke knallers?



13 opmerkingen:

  1. Toch nog leuk meegenomen, of niet? Ik had in oktober ook weer een mooie maand met Euroclix en zit bijna op mijn doelbedrag. Het liefst haal ik dat dit jaar nog, maar dat wordt echt nog wel spannend (én flink wat onderzoekjes invullen!). En verder kreeg ik vandaag leuk nieuws over een opdracht. Wel in november, maar dat zou ook echt lekker kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nice, vooral van je opdracht. Want daar zit uiteraard het grote geld in ;)

      Verwijderen
  2. Ik blijf het interessant vinden. 😉 dus lekker blijven bloggen. Mijn overzicht van extra inkomsten blog ik volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk toch, zo'n inkijkje in de extra inkomsten van een ander. Ik ga morgen weer aan de slag met Marktplaats. Rondje gedaan door mijn huis en weer het een en ander gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed bezig. Ik heb er net een paar winterjasjes van de kinderen opgezet. Nu het kouder wordt, levert het hopelijk nog wat op!

      Verwijderen
  4. Tot op zekere hoogte blog je voornamelijk voor jezelf denk ik. Met andere woorden.. Zo lang je de blog zelf interessant vindt, dan moet je hem altijd plaatsen. Verder natuurlijk mooi meegenomen met de Euroclix.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, ik blog ook zeker voor mezelf. En soms voor anderen. Het is niet te doen voor mij, om steeds maar 'publiekstrekkers' te blijven schrijven. Dan moet je veel meer tijd hebben denk ik!

      Verwijderen
  5. Is het een idee om in je omgeving de Marktplaats koopjes op te kopen en zelf te verkopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is best een goed idee. Alleen heb ik niet zoveel tijd...en welke dingen koop je dan?

      Verwijderen
  6. Ik vind het altijd een leuk inkijkje. Ik ben wat minder actief geweest met extra inkomsten, dat merk je meteen. Maar desondanks blijven het leuke extraatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Logisch! jij bent bezig om je kind te laten groeien. Kost ook moeite. Ik houd zelf ook van zulke inkijkjes bij anderen. Gluren bij de buren...

      Verwijderen
  7. Ik blijf het interessant vinden! Zeker verder bloggen :)) Layla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!