zaterdag 22 juli 2017

Juli loopt lekker (deels)

Qua extra inkomsten loopt juli lekker.

Ik verkocht best veel op marktplaats en dat leverde me tot nu toe al 62 Euro op. Gaat lekker voor m'n gemiddelde doel van 25 Euro per maand! Kleding van m'n dochter, een kinderfiets, een paar cd's en een retro kapstok (die ik ooit vond).
Dit vind ik best een mooie score, en bovendien ruimt het ook lekker op in huis. Ik merk het echt.

Die kapstok stond in de weg, de kleding ook en er is weer meer ruimte in de schuur want ik verkocht in juni ook een driewieler naast deze fiets. Happy!

Verder heeft juli z'n uitdagingen. De moeheid en de drukte hadden al een signaal kunnen zijn, maar ik (h)erkende het niet echt in elk geval. Daarna gevloerd door de 'stress-spier' met veel pijn in het schoudergebied. Het is nog niet over, maar wel minder sinds ik heel bewust op m'n houding ging letten. Daarnaast meer ontspanning inbouwen (ook op werk) en met regelmaat masseren, en natuurlijk een knopje omzetten in je hoofd. Iets met dat je niet alles perfect kunt doen...

Ik houd het kort, typen is nog niet soepel.

Fijne vakantie gewenst voor iedereen die binnenkort gaat!

1 opmerking:

Leuk dat je reageert!