woensdag 31 mei 2017

Extra inkomsten mei

Je hebt vast gehoord van mijn streven om in 2017 extra inkomsten te verdienen door verkopen, door online enquêtes en andere manieren.

Daarom vandaag een inkijkje in de afgelopen maand.
Ik ben niet zo actief geweest omdat ik een tijdje in het buitenland zat voor mijn werk. En de week ervoor en erna was ik druk met alle extra dingen die daarbij kwamen kijken. Dus geen tijd om items op marktplaats te zetten, of enquêtes in te vullen. Ik blogde zelfs weinig, omdat ik gewoon niet genoeg tijd had.

Toch verkocht ik nog drie items via MP, dit leverde me 32 Euro op. Dus dat is heel netjes. Misschien komt iemand vanmiddag nog iets halen voor 10 Euro. Maar deze persoon heeft me al een keer laten zitten, dus ik wacht het even af. Officieel valt dit natuurlijk in mei, maar eerst zien ;)

Helaas viel ook de loterij wat tegen...

Ik kreeg wel bericht van panelwizard dat ik in juni een uitbetaling van rond de 19 Euro kan verwachten. Dus dit is alvast een mooie opsteker voor de komende maand!

In de voorwaarden zag ik trouwens staan dat als iemand zich via mijn link aanmeld, dat we beiden 1 Euro krijgen. Dat wist ik helemaal niet. Dus dat is beter dan jezelf zonder link aanmelden, want dan krijg je die euro niet. Ik weet het, 't is geen vetpot...maar toch!
Tot nu toe heb ik al drie uitbetalingen gekregen. In juni en december elke keer. Dus het lijkt echt een betrouwbare partij te zijn.

Uiteraard kreeg ik ook vakantiegeld deze maand! (Dit neem ik niet mee in mijn doelstelling voor de extra inkomsten. Het staat al in het budget namelijk)
Mijn eerste vakantiegeld in jaren. Erg leuk dus. Ik schrok wel even van de belasting die eraf ging. Dat was een flinke hap. Omdat ik normaal erg weinig belasting afdraag over mijn parttime salaris, was dat toch een verrassing.

Heb jij leuke extra inkomsten gehad in mei?

5 opmerkingen:

  1. Lekker zeg!! Ik zit overigens al jaren bij PanelWizard (denk vanaf het begin) en ze betalen altijd stipt op tijd uit, dus ik kan ook bevestigen dat het een betrouwbare partij is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS, zou jij misschien in je leeslijst mijn linkje nog even willen aanpassen/verversen? Ik zie dat hij nog niet automatisch de nieuwe posts meepakt. Als het goed is doet hij dat wel als het linkje even opnieuw gecopy-paste wordt: http://www.lekkerlevenmetminder.nl/

      Vast bedankt!

      Verwijderen
  2. Ik probeer het deze week nog even te doen. Reuzedruk nu even... mocht ik het vergeten..stuur me gerust een reminder hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerst maar even bijtrekken lijkt me,puf puf. Dan maar een linkje minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog geen bericht van Panelwizard gekregen over de uitbetaling, maar kan me ook niet herinneren die eerder wel gehad te hebben. Volgens mij krijg ik zo'n 23 euro uitgekeerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!