maandag 27 juni 2016

Verzorgingsproducten naar de voedselbank

Iedereen krijgt wel eens van die leuk uitziende pakketjes met verzorgingsproducten. Vaak gebruik je zelf niet alles wat erin zit, of blijkt achteraf de geur toch echt niet bij jou te passen.
Laatst via Scoupy kreeg ik een gratis bodylotion. Toch maar genomen, want hij was gratis, maar eenmaal thuis stond hij in de kast. Samen met nog meer dingetjes die ik niet ga gebruiken. Wat moet ik ermee? Het staat alleen maar ruimte in te nemen.

Dus ik heb flink geruimd, en alles wat nog dicht was naar de voedselbank die in mijn kerk zit, gebracht. Mensen die daar komen kunnen elke week, naast het standaard voedselpakket, ook wat uitkiezen uit de overige producten die mensen inleveren. Zoals dagcreme, luiers, douchegel, wasmiddel, zeepjes, servetten, babymelk, tandpasta etc.

Dus mijn tasje vol verzorgingsproducten ging daar ook heen. Ik dacht, misschien vindt jij dit ook een handige tip, dus laat ik hem delen.

Wist jij dat je overtollige verzorgingsproducten in kon leveren bij de voedselbank? Of heb jij een andere bestemming ervoor?

2 opmerkingen:

  1. Nee, wist ik niet, maar goede tip! Fijn dat dat kan, of vooral ook dat mensen dat soort producten daar dan ook kunnen halen. Dat zal behoorlijk schelen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat denk ik ook. En wat de een niet lekker vindt ruiken vindt de ander geweldig, toch?

      Verwijderen

Leuk dat je reageert!